Sv: Allmänna dejtingtråden
eller avsnäst kanske .
Gör du så! Hoppas att du får napp!
eller avsnäst kanske .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör du så! Hoppas att du får napp!
Och då får ni en 46,5-åring var
Tycker ni ska satsa på det!
Inte illa, inte illa alls
Martha, vad sägs?
haha, men gammeln har ju varit 93 i 15 år redan
det är fin ålder
Förstår vad du menar, men det kan vara lite svårt att ta kontakt med människor som har vänskap som sökkriterie. Man vet ju inte om man ska se det som att sätt att hitta vänner eller något mer än så.
Det är nog ganska vanligt att man använder sig av citat och sådant, så det tycker jag inte är så konstigt faktiskt. Dessutom så var det en fråga, säkert menad i all välmening.
Han ger dig ju en komplimang, om än klumpig sådan (Fina ord). Utseendekommentarer när man inte ens har nån bild är ju bara löjligt, där håller jag med dig till 100%.
Alltså, jag håller med om att du låter avvisande. Men jag tycker att det är fullt motiverat, med tanke på vad de skriver till dig. Varför ska du studsa av lycka över att En Man visar dig Intresse, och skriva snälla svar på korkade eller oengagerade frågor?
Om jag antydde att här på buke, att dina vettiga inlägg fulla av fina ord, nog är skrivna av någon annan, skulle jag få skäll från alla håll och kanter (med all rätt). Men när En Man skriver så till dig, är du fientlig som inte blir glad?
Förstår vad du menar, men det kan vara lite svårt att ta kontakt med människor som har vänskap som sökkriterie. Man vet ju inte om man ska se det som att sätt att hitta vänner eller något mer än så.
Precis. I min värld söker man inte livspartner, utan nya kontakter. Om nån sen visar sig vara så trevlig att man vill leva ihop, so be it.