Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Jag tycker du ska dejta honom och sedan rapportera tillbaka om du fick en syl i vädret i någon av de mikroskopiska konstpauser som karln måste ta för att kunna dra in ett andetag så att han kan fortsätta att mässa på sitt karekteristiskt entoniga sätt som endast ett fåtal människor klarar av utan att ha inopererat en backventil i ryggen som i och för sig skulle kunnat se till att lufttillförseln för talet sköttes på ett annat sätt än vad vi är vana vid för om man älskar katter och står ut med hundar bör man vara en form av god människa som har karmapoäng att ta ut

Kan jag inte få dejta dig istället? :love:

Skämt åsido.
Om jag får gissa:

Det är sannolikt en östeurope som inte alls kan språket.
Låg sannolikhet att fotografiet och IRL-mannen stämmer överens.

Efterforskningar visar att mannen ser ut så här:
crazy-rich-serbian-bachelor-shows-off-on-the-internet-to-find-love__605.jpg

Kolla i tråden i förrgår, jag försökte sälja in den käre stenrike serben här då. Det gick sådär - trots att han bor så fint:)

Edit: #378 och #385

Senast ändrad:

Jag har precist byt till vinterdäck! Inte speciellt roligt med en stukat hand. :mad:
Jag kan inte skala potatis eller bre en macka. Jag behöver en sambo nu!
Inte ett mailande i det oändlige och 700 dejts. Men en sambo nu!!!
Men oj, man kan ju inte ha en sambo för däckbyte. Finns det ingen däckverkstad där du bor? Där jag bor finns det massor och de byter för ca 200 kr. Nu har jag ju en tonåring som byter för 100 kr och eftersom inte min hand är stukad kan jag byta själv också :)

Vadå, vill du inte ha champagne och jordgubbar?:confused:

When a Russian journalist from Pravda attempted to interview him, he told her, ‘Darling, throw a coat over your naked body and come to me, because I’m not into hanging out at cafes and parks.’ And later, ‘So, idiot, are you rejecting my offer? I have paintings here that every museum would be jealous of, and you’re turning it down. I’m not going to rape you. We’ll have some champagne with strawberries and chat.’

Ja just det- iom att jag själv är kattälskare så har jag ju en förmåga å kommentera såna bilder åxå..på mp:o
det går väl sådär :(
/s
gonatt alla sköna därute i cyberspace

Kolla i tråden i förrgår, jag försökte sälja in den käre stenrike serben här då. Det gick sådär - trots att han bor så fint:)

Edit: #378 och #385
Jo'rå, det var där jag letade upp honom.
Kände igen backventilen i ryggen, som skymtade i en spegel på en av morgonrockbilderna.

Ja just det- iom att jag själv är kattälskare så har jag ju en förmåga å kommentera såna bilder åxå..på mp:o
det går väl sådär :(
/s
gonatt alla sköna därute i cyberspace

Menar du att du att Migo ska få ligga sömnlös hela natten och fundera på hur det där kunde vara ett svar på något hon skrev?:D

Tough luck, Migo:p

Jag har själsfridsfunktion aktiverad, så ser bara trevliga inlägg från användare jag vet att jag håller med. Allt för nattsömnens skull:D

Fast nu sabbade du ju det genom att citera:(:(:cautious:

Men tanten... Vad kräsen du är! Och en miljöbov också tydligen; här är en karl som gillar djur från second hand och han vill bli återbrukad. Sätt igång nu, eller tror du inte på återbruk? O_o

Kan man säga att tantens nya dejt är textvärldens motsvarighet till Benjamin Syrsa?

När det liksom passerar gränsen och blir tragikomiskt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 108
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat