Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Jag och barnens far träffades nästan så :D han hade ramlat av hästen och brutit armarna :eek: och jag behövde någonstans att bo, jag hade kontakt med hans syster så hon föreslog att jag kunde bo gratis där mot att jag hjälpte honom iom att han var dubbelgipsad.

Vet inte om jag är stingslig... Fick detta mail igår:

Hej!

Tänkte skicka en "flirt" men det blir inget av med det förrän du låser upp dina bilder ;)

Jag är nyfiken på dej, berätta hur en vanlig dag ser ut för dej!
Och vad du skulle vilja göra en lördagskväll!

Ha det bra...

Personen ifråga hade inte låst upp SINA bilder så svaret blev:

Hmm... Du vill att jag låser upp mina bilder, men gjorde inte själv detsamma??

Är jag stingslig?????

Att skriva att den är nyfiken och sen uppmana dig att berätta vad du vill göra en lördag och hur en dag hos dig ser ut är väl ganska egocentriskt om något.

Låsa upp bilder ?? det har jag funderat på varför en del gör så- men aldrig vågat fråga ?? ja menar- man ska väl göra reklam för sig själkv?? eller vad är meningen med nätdetjing??- jag tror det är att man skicka skicka flirtar å skicka mail i flera år å sen inte förvänta sig några svar ??:D:D:D
/s

Har du nån gång under de åren övervägt att göra på nåt annorlunda vis eftersom du inte får de resultat du vill ha?

Har du nån gång under de åren övervägt att göra på nåt annorlunda vis eftersom du inte får de resultat du vill ha?

Tja- har prövat lite olika sätt efter tips från coachen- Buke ;) men de e lugnt- har bara provat dejting i lite över ett år än så- många år kvar att göra nybörjarmisstag på ju :D

KL

Jag fick en underlig mening i ett meddelande på MP. Mannen som skickade har följande start på sin presentation:
en gjord nära person som vet att misslyckas men orkar komma igen djuren är mitt allt så den biten måste du ha ha empati med andra vad man en kommer ifrån att vara lyhörd sen har jag en passion v8 av saknad men det finns något bättre som spinner katten jag har varit i bil industrin i hela mitt liv men känner ingen av saknad.... att jobba med människor ger mej mer men helst vill jag jobba med djur särskilt dom som far illa är på second-hand för miljön för våra barn-barn är viktig varför köpa ikea och h m och allt vad dom hetter när du kan få bättre kvalitet av en 10% av ny priset du som känner för återbruk hör av dej det är nog inte många men kanske finns en och annan hör gärna av dej och berätta

Av bilden att döma är han svensk eller i alla fall västeurope. Mina elever som väntar på att börja sfi skriver begripligare. Jag blockade för att inte behöva se mer av eländet.

/fördomsfulla tanten

Senast ändrad:

Jag tycker du ska dejta honom och sedan rapportera tillbaka om du fick en syl i vädret i någon av de mikroskopiska konstpauser som karln måste ta för att kunna dra in ett andetag så att han kan fortsätta att mässa på sitt karekteristiskt entoniga sätt som endast ett fåtal människor klarar av utan att ha inopererat en backventil i ryggen som i och för sig skulle kunnat se till att lufttillförseln för talet sköttes på ett annat sätt än vad vi är vana vid för om man älskar katter och står ut med hundar bör man vara en form av god människa som har karmapoäng att ta ut

Ta den!

tiosaknadepunkter

Jaaaa, han är nog mitt hjärtas prins! :love:

Tänk vilka djupa intellektuella samtal vi kan föra om nätterna. Och hur han ska vara med mig på opera eller på konstutställning och diskutera dem efteråt.

Jag har mött min stilistiske överman!

Inte alls. Jag hade inte ens svarat.

Men håll med om att han i alla fall inte gödslade med tre punkter!

(Alltså ... internets vanligaste ... fulskrivning...)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 108
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat