P
prallan
Sv: Allmänna dejtingtråden
Sorry!!
Sorry!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker nätdejtingen är sjuk , som att leta finaste tomaten i hyllan -
Skulle aldrig fixa sånt
Ja, och det är ju svårt att hitta dom inre kvaliteerna på folk om man dissar dom vid första ögonkastet . Typ
Jag och min man träffades ju via nätet. Men vi valde att inte visa bilder på varandra utan bara maila och prata i telefon innan vi träffades.
Jag hade aldrig sett honom om jag var ute på krogen, men nu lärde jag känna honom först.
Varit tillsammans 10 år, gifta i 6,5 år. Bästa mannen som finns Och den snyggaste
Jag och min man träffades ju via nätet. Men vi valde att inte visa bilder på varandra utan bara maila och prata i telefon innan vi träffades.
Jag hade aldrig sett honom om jag var ute på krogen, men nu lärde jag känna honom först.
Varit tillsammans 10 år, gifta i 6,5 år. Bästa mannen som finns Och den snyggaste
nu hängde jag inte upp mig på det så mycket- utan hennes ord att jag var för gammal dvs 3 år äldre än henne å således utsliten..hon hade fått många mail-99 % snusk sa hon så. Det skiljde 14 år mellan mor å far........... å jag har försökt med en 29 åring själv i 1,5 år som jag föll för som en fura i gudrun men men-den som lever får se
gonatt- arbetsdagen börjar kl 04.00 imorgon
ZzZZzzzzZz
/s
Får man fråga hur gamla ni var när ni träffades?
Är inte de inre kvaliteterna de man först söker? Ibland går det åt pipsvängen men det är värt chansen ibland.
Jag 38 och han 39..
Min känsla är, och jag kan ha helt fel, att det var vanligare för ett antal år sedan när nätdejting var relativt nytt att man träffades utan att ha sett varandra. Min känsla är att det har blivit mer ytligt nu när det är betydligt vanligare att människor ägnar sig åt nätdejting.
...och du var väl nykär när du var hos mig
Nä, jag måste se det yttre innan ,men om man har vänner som eg är helt oattraktiva , som sen har inre kvaliteer som man tänder på ..då kan jag bli intresserad. Men en oattraktiv man på kort skulle jag inte bry mig om , synd för det kunde ju vara det bästa ..
Precis
Häpp
fick svar på lite av era frågor av 39 åringen
"äldre män som du går bort på grund av att de oftast är trötta å slitna kroppsligen- jag vill ha en ung och oförstörd man som håller mig ung"
Men hej å hå då- jag känner då inte en enda 27 åring som vill ha en 39 årig 2 barns mamma???n