Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Jag kan prata med vem som helst men uppenbarligen så ratade jag en son var ca tio år äldre pga åldern när det väl kom till dejting.

Skulle jag hamna där igen skulle jag inte vara lika snabb att rata bara pga ålder. Någonstans vid +15 går nog min gräns. Yngre kanske -5-7 typ.

Häpp
fick svar på lite av era frågor av 39 åringen
"äldre män som du går bort på grund av att de oftast är trötta å slitna kroppsligen- jag vill ha en ung och oförstörd man som håller mig ung"

Men hej å hå då- jag känner då inte en enda 27 åring som vill ha en 39 årig 2 barns mamma???:p
Ps- jag kan tänka mig att gå på dejt/fika/bio/middag med varenda en som mailar mig- iom att det är så få som ens svarar:( blir det ju inte så dyrt eller ens tar nån TID:p:p:p

mvh stickan

Men hej å hå då- jag känner då inte en enda 27 åring som vill ha en 39 årig 2 barns mamma???:p
Och ändå sökte du själv 28-åringar på dejtingsajten? Är det okej för dig fastän du är äldre bara för att du inte är förälder? Eller är det för att hon är tjej som du resonerar som du gör?

Häpp
"äldre män som du går bort på grund av att de oftast är trötta å slitna kroppsligen- jag vill ha en ung och oförstörd man som håller mig ung"

Ps- jag kan tänka mig att gå på dejt/fika/bio/middag med varenda en som mailar mig- iom att det är så få som ens svarar:( blir det ju inte så dyrt eller ens tar nån TID:p:p:p

mvh stickan

Fast min mamma ( innan internet) fick en 25 åring när hon själv var 30 årig trebarnsmamma ..och dom håller ihop än efter dryga 40 år

Fast min mamma ( innan internet) fick en 25 åring när hon själv var 30 årig trebarnsmamma ..och dom håller ihop än efter dryga 40 år
Inte för att jag tycker att ålder är så jätteviktigt, men är det verkligen helt jämförbart med 30 och 39 år i just detta fall?

Jag kan garantera dig att det finns förhållanden där hon är 12 år äldre. Med eller utan barn.

Jag kan garantera dig att det finns förhållanden där hon är 12 år äldre. Med eller utan barn.

Jag har en kompis med tre barn o en tretton år yngre karls , dom har varit ihop i 13 år också :love:

barna är inte hans alltså --hon är lika ung som mig då ...alltså träffade hon honom när hon var 39 och han var 26 ...

Häpp

mvh stickan

Dotterns pappa sa i elakhet att ingen vill ha mig då jag har tre barn och var således förbrukad redan, då var jag 26 år och 3barnsmamma, nu är jag 33 år. Är det barnen som är hindret? Eller är det åldern?

Jag har en syster som är 27 och som är gift med en som är 39 år. Jag har en syster som är 25 år som är tillsammans med en som är 35 år, som har två eller tre barns sedan innan. Tidigare var hon tillsammans med en som var 30 år äldre, som var pappa till två vuxna barn redan. De blev tillsammans när hon var 18. Varade bara i 4 år men resulterade i en dotter.

Med andra ord ser jag inget konstigt i att det finns 27 åringar som vill ha äldre partner- med eller utan barn.

pontiacfarmer;16136240 Men hej å hå då- jag känner då inte en enda 27 åring som vill ha en 39 årig 2 barns mamma???:p Ps- jag kan tänka mig att gå på dejt/fika/bio/middag med varenda en som mailar mig- iom att det är så få som ens svarar:( blir det ju inte så dyrt eller ens tar nån TID:p:p:p mvh stickan[/QUOTE skrev:
Om det är så- varför sökte du själv då efter tjejer som var yngre? Eller var det en annan sak?

nu hängde jag inte upp mig på det så mycket- utan hennes ord att jag var för gammal dvs 3 år äldre än henne å således utsliten..hon hade fått många mail-99 % snusk sa hon så. Det skiljde 14 år mellan mor å far........... å jag har försökt med en 29 åring själv i 1,5 år som jag föll för som en fura i gudrun men men-den som lever får se ;)

gonatt- arbetsdagen börjar kl 04.00 imorgon

ZzZZzzzzZz
/s

Men vad hal du är. Stå för vad du sagt istället och förklara hur du tänkte.

Jag skulle gissa att han bara ville visa att det finns kvinnor som söker yngre, vare sig mer el mindre. Men jag måste erkänna att jag tror att det är precis lika svårt för henne att hitta en långvarig relation på de premisserna via en nätdejtsite som för honom, dream boy och Hestmannen. Kan ha stavat fel deras nick och då ber jag om ursäkt!

Jag skulle gissa att han bara ville visa att det finns kvinnor som söker yngre, vare sig mer el mindre. Men jag måste erkänna att jag tror att det är precis lika svårt för henne att hitta en långvarig relation på de premisserna via en nätdejtsite som för honom, dream boy och Hestmannen. Kan ha stavat fel deras nick och då ber jag om ursäkt!

Jag tycker nätdejtingen är sjuk , som att leta finaste tomaten i hyllan -
Skulle aldrig fixa sånt

Håller med. Den fulaste tomaten kan vara den saftigaste. Döm inte hunden efter håren är en bra förutsättning.

Ja, och det är ju svårt att hitta dom inre kvaliteerna på folk om man dissar dom vid första ögonkastet . Typ

Vad syftar du på när det gäller mig? Som jag har sagt söker jag någon som är i min ålder plus eller minus några år.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 107
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat