Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Slängt ut femton annonser på Vinted. Har inte varit aktiv under sommaren direkt men nån grej har tickat iväg emellanåt. Men tog bort de tre aktiva jag hade kvar, fotade om och slängde upp ihop med ett gäng nya. Fyra grejer sålda och några har massor av favorit markeringar. Tror att jag kanske la mig för högt, verkar som om priserna sjunkit igen sen jag var aktiv för jag håller samma nivå som vanligt. Låter det ligga i två veckor innan jag gör någon ändring så får vi se. :up:
Roligt är att jag verkar ha fått en "stammis". En tjej köpte för fjärde gången av mig, det måste iaf vara ett mycket gott betyg.

Igår kom jag på att jag heeeeeelt glömt bort en tjej som ville köpa ett par skydd av mig I JUNI! :bag::bag:
Hon svarade på en flera månader gammal annons och jag svarade att jag inte riktigt kom ihåg vart skydden var men jag skulle se om jag kunde hitta de.
Sen glömde jag bort det och henne! Oopss... Sorry
 
Ska nog göra lite klädpaket (mina kläder) och lägga ut på Vinted igen. Kanske blir jag av med lite och får in en peng till.

Går det på något sätt radera alla annonser på en gång tro? Får väl gå in på dem en och en annars.
 
Vad gör ni med böcker som behöver lämna huset?
Vinted?
Hjälporganisation?
Något annat?
Jag delade upp mina i två nästan helt fyllda flyttkartonger, en på engelska och en på svenska. Sålde för 500 kr/st på marketplace.

Jag har lite böcker kvar som jag inte läst. Jag bor i lägenhet och i vår gemensamma "hall" finns en mini-bokhylla där man kan lämna/hämta böcker så när jag läst ut en bok ställer jag den där :)
 
Men ärligt talat har jag en del favoriserade på Vinted också så där verkar folk sälja rätt bra :D

Jag verkar mest samla på mig grejer igen men en affär på Vinted avbröts iaf för säljaren inte hittade varan så... kanske plus i kanten :sneaky:
 
Kontaktat min väninna så hon ska komma och hämta det sista möblerna hon har hemma hos mig så jag får plats med mina trädgårdsmöbler sen :)

Har en halv box med hennes grejer och nu när hon köpt hus får hon faktiskt förvara det hemma hos sig. Hennes hus är dessutom mycket större än mitt :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 405
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 885
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 241
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 625
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp