Det handlar inte om att du ÄR en skit men du behandlar ditt beroende som en skitsak.Men ja! Jag är väl en skit då!!
Orkar inte med mötena! Samma vissa hela tiden! Har man varit med på en har man varit med på alla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det handlar inte om att du ÄR en skit men du behandlar ditt beroende som en skitsak.Men ja! Jag är väl en skit då!!
Orkar inte med mötena! Samma vissa hela tiden! Har man varit med på en har man varit med på alla
Halvdant för att du stället upp en massa hinder till varför du inte kan löpa hela linan ut och berätta för alla som riskerar att ge dig alkohol, samt inte tar tag i en mer intensiv behandling, när det uppenbart är det du behöver.På vilket vis halvdant? Frågar pga vill veta vad jag gör för fel!
Är ledsen. Gråter. Massor.
Känner mig trasig när jag är nykter men är fasiken mer trasig nu!
Plus känns som jag gör allt fel. Baklänges och fel. Hela tiden. Konstant.
Ett fel är att du är otroligt nedlåtande och elak mot folk som är/har varit i exakt samma sits som dig.På vilket vis halvdant? Frågar pga vill veta vad jag gör för fel!
Är ledsen. Gråter. Massor.
Känner mig trasig när jag är nykter men är fasiken mer trasig nu!
Plus känns som jag gör allt fel. Baklänges och fel. Hela tiden. Konstant.
Exakt. Du vill inte, eftersom mötena gör att du måste se ditt problem och då är det svårare att fortsätta dricka.Men ja! Jag är väl en skit då!!
Japp medans jag skrev mitt
Du är inte en skit.Men ja! Jag är väl en skit då!!
Och nu blir du arg och obstinat istället för att acceptera att nej, du har inte gjort allt. Du har inte jobbat för belöningen och den kommer inte gratis. "Gratis" kommer bara mer missbruk och misär.Men ja! Jag är väl en skit då!!
Det är också svårt att känna någon gemenskap när man inte riktigt tagit in att alla på mötena är som man själv.Du är inte en skit.
Det finns ju en poäng i att de har en tydlig struktur, på samma vis som att du skulle behöva få in dem mer i din vardag. Och har du ens varit på något när du varit allra skörast och behövt det som mest? Minns att du skrev något om att du inte fattade det här med gemenskapen alla tycktes känna, men det har väl att göra med att du varit på så få, det tar tid att känna gemenskap ibland.
Ja, absolut!Det är också svårt att känna någon gemenskap när man inte riktigt tagit in att alla på mötena är som man själv.
Och jag vill kunna läsa böcker.Vad jag vill? Vill vara normal. Kunna dricka lagom mycket och inte för ofta.
Det kommer aldrig hända. Har redan druckit upp nästan allt och ingen susning på vad plan b är
Nu har jag inte haft missbruk och inte gått i grupp för det. Men jag har svårt att tro att mötena inte skulle hjälpa dig.Men ja! Jag är väl en skit då!!
Ja men han har kanske förstått att du druckit och undrar om hur drickan kom hem..Det är kaos. På riktigt.
Svarar inte på det ni skrivit nu. Utan det är kaos.
Partner frågade nyligen om jag hämtat mina rosor!
Men förlåt varför det för fel på människan. Han skulle ju hämta dem på onsdag!
Har inte svart på det där än bara skrattande gubbe.
Var något mer jag skulle skriva om till Pepp?! Men har glömt vad.
Mvh senil
Har inte sagt jag druckitJa men han har kanske förstått att du druckit och undrar om hur drickan kom hem..
Har på riktigt panik nu. Har av någon anledning råkar radera min sponsors nummer. Och jag försökte googla på henne men jag tror inte det blev rätt.
Hål i huvudet här.
Men jag skulle gärna säga något ord till henne
Har du kvar något mess till henne?Har på riktigt panik nu. Har av någon anledning råkar radera min sponsors nummer. Och jag försökte googla på henne men jag tror inte det blev rätt.
Hål i huvudet här.
Men jag skulle gärna säga något ord till henne
Folk märker det i text här på forumet. Jag kan nästan garantera att partnern som dessutom känner dig märker det också.Har inte sagt jag druckit
En alkoholist behöver typ aldrig berätta att den har druckit. Det vet man ändå.Har inte sagt jag druckit
Om ni pratat mer sedan han erbjöd sig så kanske det helt enkelt var för att han misstänkte att du nog druckit, men inte ville anklaga dig i "onödan" och istället frågade om du åkt dit.Har inte sagt jag druckit