Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack och adjö.Fi fan vad gott!
Förlåt men det är SJUKT gott!
Herregud. Det är som att varje cell i kroppen bara slappna av. ÄNTLIGEN!
Ska försöka inte skriva på Bukefalos mer idag. Vill inte göra någon upprörd
Ni betyder så mycket för mig!
Inte ens bara det. Lura sina snälla grannar att ge en alkohol så man kan supa 13.30 en måndag.Du behöver iaf inte fundera mer på om du verkligen är alkoholist. Dricka 13.30 på en måndag... Hoppas att du inte ska hantera några hästar sen?
Ja lås tråden. Jag är ett hopplöst fall.
Jag vill ju leva. Varför är jag så värdelös för. Förlåt.Nej det är du inte.
Du behöver ta hjälp, detta är inget man klarar på egen hand.
Det var min första tanke också. Alltså, jag är uppvuxen i Norrbotten och delvis Tornedalen (vilket alltså inte är så känt för sin måttfulla alkoholkultur). Men om jag hade uttryckt att jag inte fick köra bil och saknade "drickbart" en måndag vid lunchtid har jag väldigt svårt att någon i min omgivning direkt skulle ge mig tre starköl och en vinare?! Fast någon med ett missbruk brukar ju vara duktig på att lyckas få tag på det hen vill ha i och för sig.Vilken sjuk alkoholkultur ni verkar ha i din omgivning? Hade jag gått till grannen en måndag lunch och uttryckt att det var ett problem att jag inte hade något att dricka hoppas jag de blivit oroliga för mig snarare än att de gett mig öl och vin.
Jag vill ju leva. Varför är jag så värdelös för. Förlåt.
Sluta med det där, du är inte ett hopplöst fall. Låt inte det bli ett vårdslöst beslut på fyllan, när det verkar som du haft stor behållning av tråden över tid. Det är ledsamt att du dricker nu, men vi är nog många som förstår att vägen inte är spikrak, och som tycker att det vore ännu ledsammare att du la ner tråden eller nykterhetsförsöken helt.Ja lås tråden. Jag är ett hopplöst fall.
Du är inte värdelös. Du är sjuk och behöver hjälp. Snälla låt folk runt omkring hjälpaJag vill ju leva. Varför är jag så värdelös för. Förlåt.
Jag orkar inte förklara. Är för slut. Men i min värld är det normala att dricka. Mycket och ofta.Det var min första tanke också. Alltså, jag är uppvuxen i Norrbotten och delvis Tornedalen (vilket alltså inte är så känt för sin måttfulla alkoholkultur). Men om jag hade uttryckt att jag inte fick köra bil och saknade "drickbart" en måndag vid lunchtid har jag väldigt svårt att någon i min omgivning direkt skulle ge mig tre starköl och en vinare?! Fast någon med ett missbruk brukar ju vara duktig på att lyckas få tag på det hen vill ha i och för sig.
Nej det är du inteJa lås tråden. Jag är ett hopplöst fall.
Det är i din värld. I den riktiga världen är det helt galet. Jag är uppvuxen i en familj som många skulle anse dricker ofta, och det innebär att de vuxna i familjen delar på MAX 1 flaska vin på lördagen.Jag orkar inte förklara. Är för slut. Men i min värld är det normala att dricka. Mycket och ofta.
Utan att ha de här förbaskade problemen som jag har. Men dricka helt enkelt.
Vill inte göra någon upprörd?? Vill inte bli ifrågasatt, snarare! Men vi kommer fortsätta vara asjobbiga här när du tar idiotiska beslut, tro inte att du slipper oss!Fi fan vad gott!
Förlåt men det är SJUKT gott!
Herregud. Det är som att varje cell i kroppen bara slappna av. ÄNTLIGEN!
Ska försöka inte skriva på Bukefalos mer idag. Vill inte göra någon upprörd
För att det är en del av din sjukdom. Det är inte sunt att dricka sig berusad en måndagseftermiddag.Jag orkar inte förklara. Är för slut. Men i min värld är det normala att dricka. Mycket och ofta.
Tror inte det är någon som blir upprörd. Däremot många som blir oroliga och ledsna för din skull.Ska försöka inte skriva på Bukefalos mer idag. Vill inte göra någon upprörd
Alltså, jag är uppvuxen i sådan eh "lokal kultur" och det är normaliserat på en ganska sjuklig nivå hos släkt och vänner till släkt. Och många av dem har problem med det, även om de säger som du gör, det är jätteledsamt hur mycket en alkoholstinn kultur kan skada.Jag orkar inte förklara. Är för slut. Men i min värld är det normala att dricka. Mycket och ofta.
Så ditt mål är inte att sluta dricka?Jag orkar inte förklara. Är för slut. Men i min värld är det normala att dricka. Mycket och ofta.