Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch... de är ju väldigt lika varann de där... Svårt att se när de är så små. Men jag får väl hoppas att det är en ancistrus.
oh ja!
Igår hade sambon sin kompis hemma som är "riktig akvarist" hur många kar som helst och har som största hobby. Han var tydligt jätteimpad av mitt kar, och är verkligen en sån som bara påpekar fel men sa inget alls negativt om det utan vara positivt! Snacka om att jag blev själaglad och gick som på moln hela kvällen
Om du tittar så har Ancistrusen prickar medan gibbicepsen har rutor.Plecomalar finns i många olika sorter och färger.
var till djurbutiken förra veckan och skaffade en snygg hane till mina två honor jag har i akvariet ^^
hoppas de fattar tycke för varandra hehe
Skulle vilja ha en sötvattensrocka i också, men det är ju kört när man bor på Öland..
Vissa tycker att de är aggressiva, andra säger dem är väldigt fredliga, (står på div hemsidor att de är fredliga också) så jag kör på att de är fredliga ^^ och hungriga ^^
tack for svar, har glomt att kolla!
Nimbochromis livinstonii fiskarna blir ju massiva! oj nu kanske man maste skaffa sig ett massivt akvarium till.....
tror det bara ar den roda med silver pa som ar kvar att klura ut vad den ar, ser ju helkonstig ut. Har dopt den till Bryan Ryan sa lange
aha, ja som sagt så är det väldigt delade meningar om hur de är, alla sidor jag har kollat in om fakta om dem säger att de är fredliga, så ja.. det är väl bäst att skaffa sig en egen uppfattning om dem helt enkelt ^^ går det inte får man lösa det då.