Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, honor är ju svåra att hitta. Jag hade nog letat runt i butiker som har dem inne (eller kanske till och med ta in dem till din butik? Om det funkar att mata med levande hos er.) och köpt en grå och sen se om den färgar ut eller om det faktiskt är en hona.Allt är frid och fröjd i 110L, alla luminatus där verkar nöjda med läget nu och det är faktiskt inte alls stelt. Känns otroligt bra! På fredag ska jag sammanföra de två stimmen jag har, och i helgen blir det en utflykt till akvarielagret...
@Scandi, vad säger du om Dario darios, är det fortfarande "omöjligt" att få tag i honor? Är ju löjligt sugen på dem, men tänker att jag i så fall vill ha en hane + en hona...
Tyvärr kan vi inte ta in dem till vår butik, vår "nygamla" leverantör har dem inte Vår tidigare leverantör har dem, och har vad jag tror är både hane + hona på bilden, och de bilderna är fotograferade i deras egna akvarium, så eventuellt gör jag väl så att jag ringer dit och frågar vilka butiker de sålt sådana till så kan jag åka till rätt butik på en gång... Men först kollar jag nog på akvarielagret ifall jag har sådan tur att de har dem inne där. Annars kanske jag tar galaxyrasboror. Eller något annat kul som jag råkar få syn påJa, honor är ju svåra att hitta. Jag hade nog letat runt i butiker som har dem inne (eller kanske till och med ta in dem till din butik? Om det funkar att mata med levande hos er.) och köpt en grå och sen se om den färgar ut eller om det faktiskt är en hona.
Jag tyckte dock det var trevligt när jag bara hade min hane också.
Låter som en bra plan. Håller tummarna för att du får tag i en liten tjej!Tyvärr kan vi inte ta in dem till vår butik, vår "nygamla" leverantör har dem inte Vår tidigare leverantör har dem, och har vad jag tror är både hane + hona på bilden, och de bilderna är fotograferade i deras egna akvarium, så eventuellt gör jag väl så att jag ringer dit och frågar vilka butiker de sålt sådana till så kan jag åka till rätt butik på en gång... Men först kollar jag nog på akvarielagret ifall jag har sådan tur att de har dem inne där. Annars kanske jag tar galaxyrasboror. Eller något annat kul som jag råkar få syn på
Bara bra att fylla på med lite redan ingånget akvarievatten. Mest nyttobakterier får du med genom att krama ur filtermatrialet från det gamla karet i det nya.Jag har satt ihop akvariemöbel idag och får förhoppningsvis hjälp att lyfta upp akvariet i morgon kväll. Så planerar tvätta grus fredag och plantera växter lördag. Är det dumt att sedan fylla på med några hinkar vatten från det akvariet som redan är igång? För att få lite bakterieflora och skynda på processen?