Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
köpte även en högre växt med stora "grova" blad på. Överlever den inte så tar jag ut den andra låga jag har. Alla tidigare växter dog när jag stoppade i den låga nämligen så nu gör jag ett sista prov med den!
Okej! Har nämligen hört att växter kan "utplåna" varandra. (Av en bekant). Och iom att den låga överlevde och växer så det knakar trodde jag att så var fallet .
Man lär sig alltid något nytt
De "vuxna" var ca 10-15cm uppskattningsvis och dessa ca 5.
*kl*
Jag skulle vilja ha en kamphane, dom är ju så ljuvligt vackra!
Men det känns ju elakt att ha dom helt ensamma, eller vill dom vara så? Kan dom umgås med en hona eller slåss dom? För jag vet att fler än en hona tillsammans slåss både med varandra och med hanen? (utom när det är dags för lek då)
Och kan man ha en ensam kamphane tillsammans med någon annan typ av fiskar? Tänker mig att en svart botten, BRA ljus, klargröna växter skulle vara underbart fint tillsammans med mörkblå eller röd hane och så kanske kardinaltetror?
Tetrorna är ju tråkiga fiskar i sig men skulle fylla ut vackert tillsammans med kampfisken! Lite som att han är en kung och dom är hans hov! (Och går det så hade ju EN hona som hans drottning varit fint också!!)