fast 2 st dog i natt, men fjärilar är känsligajag har ju fjärilar ihop med mina guramis. Än funkar det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast 2 st dog i natt, men fjärilar är känsligajag har ju fjärilar ihop med mina guramis. Än funkar det
mina får gurka flera gg i veckanhttps://akvariefisk.ifokus.se/articles/54766fba8e0e740673001ac1-mata-akvariefiskar-med-gronsaker
Detta kanske är välkänt för många, men för oss okunniga: om grönsaker till akvariefiskar.
Åh min lokala fiskshop har tagit in blåa och electric blue fjärilsciklider. Så fina. Är mycket sugen på att köpa ett par, skulle de funka ihop med mina guramis?
Som @Soffan74 skrev och som @Lager säkert också kan vittna på är fjärilar himla känsliga små fiskar och de framavlade varianterna än mer så. Jag tror visst att de går bra ihop med guramisar, de problem man får beror helt enkelt på att de är fjärilar, och kanske särskilt i en community tank.
Prova kan man alltid, men vara beredd på att bli besviken?
Gurka är poppis härZucchini var halvgod, inte så intressant. Kokt morot däremot! Då kom lilla albino simmandes... inväntar att den stora ancistrusen ska upptäcka maten också.
Visa bifogad fil 20773
Gurka är poppis här
Låter gurkan sitta kvar över natten. Bästa snäckfällanJag testar lite smått här, det blir kanske gurka imorn.
Åh, dvärgguramisar är ju himla fina fiskar!Visa bifogad fil 20786
Vi kör vegokväll här också Mina två ancistrusar är än så länge skeptiska men corygänget är nyfikna. Ja och herr Gurami, han är något av en linslus, så fort jag närmar mig akvariet kommer han direkt och ska se om det möjligtvis kan dimpa ner något gott. Sjukt charmig fisk
Åh, dvärgguramisar är ju himla fina fiskar!
Ser att ingen verkat testat broccoli än, det är nog vad som går bäst hos våran griniga herr ancistrus när vi känner att det är dags att stödmata lite
Och mina albino corys har "roat" sig i natt igen = ägg på rutan. 3 gg nu på en vecka