Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sålde av lite av min jätte ValleJag har hårdtrimmat burken idag. Säljer iväg tre jätteportioner med Pelia och lite annat... ehum... så att jag kan köpa fler plantor?
Växterna ser helt Fantastiska ut!
Jag har ändå precis knipsat ned dem. De växer som en riktig regnskog och tar över hela akvariet annars.
Samma med min ValleJag har ändå precis knipsat ned dem. De växer som en riktig regnskog och tar över hela akvariet annars.
Några har roat sig i natt iaf i ett kar. Mina albino corys har lagt ägg på en framruta - igen...
Växterna är i regnskogsläge igen, tror det är gödningen som är så multieffektiv. Men det blir ju fint och grönt i alla fall...
.
En av fjärilarnaVar in på Arkens zoo idag. Fick 50% på de fiskar jag köpte, så det blev glödbandstetra, koppartetra, fantomtetror och fjärilar
Vad använder du för gödning?
jag har ju fjärilar ihop med mina guramis. Än funkar detÅh min lokala fiskshop har tagit in blåa och electric blue fjärilsciklider. Så fina. Är mycket sugen på att köpa ett par, skulle de funka ihop med mina guramis?