Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa.. Inte just det fallet men min låg-mellanstadieskola hade ett akvarium som de limmade igen med växter och fiskar. Visst gick det. Minns inte hur länge det var igång men ett par år höll de väl i alla fall.Jag måste fråga eftersom ni kan allt här; jag var in på ett ställe där de hade en fisk och en växt i en helt tillsluten glasbubbla. Det skulle bli någon form av kretslopp där fisken och växten föder varandra i år efter år. Någon som hört om detta?
Det blev tyvärr inget av L134 äggen, försöker få dom i lek igen nu.Här är det action i 2 kar nu, L260 hanen har haft besök i sin tunnel så hoppas han sitter på ägg nu, sen har 2 av L134 hanarna haft besök varav 1 fortfarande har honan där så hoppas hoppas det blir ägg där också.
Det är rätt fräckt med stim. Jag berättade för sambon att jag vill ha en inomhusdamm igår. Han tycker att jag är knäpp i huvudet, ungefär. Sitter och tittar på massa akvarier och fiskar. Kampfisk är jag sugen på framöver men iom sköldpaddan vill jag inte stoppa ner fiskar av den storleken. Om den nu skulle få för sig att smaka på någon fisk så vill jag gärna att de dör rätt omgående. Jag skulle tycka att det vore jobbigt om man vaknade och det simmade omkring fiskar som den har smakat på. Siameserna gick med iom att de är snabba och smala och jag då var i stort behov av algätare. De är tokigt effektiva!@deathslyna Vad spännande med några nya fiskar. Alltid kul att uppgradera lite.
Jag fyllde också på med några nya neontetror häromdagen. Vill ha ett stort stim, det är fint!
Funderar även på att investera i en ny rolig mal snart. Men vet inte riktigt vilken... Finns ju så många som är fina!
Ancistrus dolichopterus på svart sand.