Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar tetror överlag så finns det förslag på lite större sådana så tar jag gärna emot. Sen ska jag ha någon typ av städerska också men har inte bestämt mig för vad än.
Mekaniskt, gnugga eller rakbladJag har avslutat mitt akvarium, skänkt bort fiskarna och tänkte sälja akvariet. MEN, jag har haft massa tofsalger och vill få bort dem innan jag säljer. De sitter på ALLT, pump, doppvärmare, glaset... Hur får man bort dessa hemska tofsar?
Haha, vet du, när du säger det, sambon har ett kontor (ehm.. Lekrum kallar jag det) där han har målat svart på väggarna. Ett 150-200cm akvarium med nämnda stora färgglada fiskar skulle ju passa väldigt bra där så han får lite ljus och färg. Undrar vad som åker ut först, jag eller akvariet? XD@deathslyna klart ni ska ha ett kar till!
Här har vi börjat få platsbrist för alla akvarium, skulle behöva ett till snart men vet inte riktigt vart det ska få plats, sen vill nog bebisen som kommer i februari ha ett eget kar när det är dax för eget rum
Klart att du ska ha akvarium!Jag hade aldrig någon tanke alls på att jag skulle ha ett akvarium men så snubblade jag in på den här tråden ... Nu tittar jag på fiskarna varje gång jag är i djurbutiken och känner ett lätt sug. Senast idag tänkte jag att det skulle ju vara bra katt-TV