Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm. Tusan. Hade funderingar på om han skulle få komma hit om det skiter sig med hen som erbjöd sig nu men det är nog bara en begränsad tid man pallar med att ha en bonushund. Kommer förmodligen behöva dela av huset åtminstone när jag är ensam vuxen hemma då jag är lite orolig för hur min vovve skulle ta det.Dåligt grepp om det, från början trodde jag att jag skulle komma hem efter några dagar.
Hm. Tusan. Hade funderingar på om han skulle få komma hit om det skiter sig med hen som erbjöd sig nu men det är nog bara en begränsad tid man pallar med att ha en bonushund. Kommer förmodligen behöva dela av huset åtminstone när jag är ensam vuxen hemma då jag är lite orolig för hur min vovve skulle ta det.
Vi är nog flera som biter på naglarna i väntan på att @Jissa skall höra av sig.
Tusen tack jag tror dock vi fixat en hundvakt på annat håll. Isf inte allt för långt ifrån mig.
Jag hör av mig om det behövs skjuts
Och jag skulle vara försiktig om jag var @vallhund, ingen verkar känna Jissa och det är en ganska ny medlem,du kan bli av med hunden
Och vet alla inblandade att han är skott/åsk/smällar rädd/panikig?
Jag är inne nuNån som är bekant med @Jissa utanför buke?
Får inga svar på mina pm
Jag tar en taxi med Leon till kungens kurva. Kan åka typ nu men jissa hade lite resväg så vore bra om vi synkade så Leon slipper hänga vid ikea med mig
Och jag skulle vara försiktig om jag var @vallhund, ingen verkar känna Jissa och det är en ganska ny medlem,du kan bli av med hunden
Har inte noterat annan rädsla än att bli övergiven...Och jag skulle vara försiktig om jag var @vallhund
Startade nyss grupp pm.Har inte noterat annan rädsla än att bli övergiven...