@Jeffery (liten hjälptagg bara)Behöver du hjälp medans du är här i trakterna @Jeffrey får ni hojta till. Befinner mig inte alls långt bort från hornborga
Grym insats av dig och familj, hoppas ni får riktigt trevligt med tranorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Jeffery (liten hjälptagg bara)Behöver du hjälp medans du är här i trakterna @Jeffrey får ni hojta till. Befinner mig inte alls långt bort från hornborga
Mårtsbolund Hundpensionat kan jag varmt rekommendera, finns både hemsida och på facebook även om de är dåliga på att uppdatera men de lägger fokus på hundarna. Det kanske är den bästa lösningen tillsvidare? Det ligger strax utanför Sala så det kanske är lite fel håll för er. Tyvärr funkar det inte är här hemma, hundgården är under uppbyggnad och det kan nog bli stökig med en bitchig taxdam och huliganen som har problem med kroppen.Uppdatering
Det visar sig att att det inte fungerar alls hos hundvakten där Leon finns nu (inte @Jeffery ), så nu är det kris igen. Katten blir trängt o Leon har markerat mot hundvakten (hundmat inblandat).
Skriver under på Mårtsbolund! Min hund har gått på dagis där och stormtrivdes! Har även vänner som har lämnat på pensionatet och varit mer än nöjda.Mårtsbolund Hundpensionat kan jag varmt rekommendera, finns både hemsida och på facebook även om de är dåliga på att uppdatera men de lägger fokus på hundarna. Det kanske är den bästa lösningen tillsvidare? Det ligger strax utanför Sala så det kanske är lite fel håll för er. Tyvärr funkar det inte är här hemma, hundgården är under uppbyggnad och det kan nog bli stökig med en bitchig taxdam och huliganen som har problem med kroppen.
Mer precis var är det Leon finns? Jag kan dela försiktigt.
Skickat pm!Jag har Leon nu och jag tror han är en go hund egentligen men miljön här i stan+katter+allt han varit med om senaste veckorna gör att han nog inte mår så bra.
Barn är han skitsnäll med!
Rekommenderar blodapelsin-te!Jag har tyvärr vakten bil eller körkort och att släpa med Leon på tunnelbana osv känns inte bra mot honom. Så nästa hundvakt får helt enkelt hämta honom här.
Jag bjuder på gott te eller äckligt kaffe
Det finns änglar ibland oss.Vad synd att det inte fungerar.
Nu finns Leon i runt Farsta i södra Stockholm.
Rekommenderar blodapelsin-te!
Ja, Leon är en grund och botten en snäll hund, som tyvärr skaffat sig en handfull dåliga vanor under årens lopp. Den dåliga vanan katter lyckades vi missa under vår tid, då han aldrig fick möjligheten att visa den.
Jättesynd att det inte funkade, det kändes ju bra när de båda hundarna lekte på golvet.
Helt off-topic,
men här kommer en bild till Edith, tre år gammal.
En bärgningsbil som kör en grävskopa, som kanske har trasig motor.