Skulle vara trevligt men är allergisk mot hundar. Tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vara trevligt men är allergisk mot hundar. Tyvärr
Vi får tacka dottern i det hushåll jag befinner mig i.@Jeffery Vad hjälpsamt och schysst av dig!
hoppas att allt går efter plan. Tyärr kan jag inte erbjuda ett lämpligt hem för tillfället men kan tipsa om ett bra hundpensionat om det skulle behövas. Men @Jeffery med familj är värd många hjärtan och guldstjärnor.En liten Leon-uppdatering.
Tack till er som erbjudit tjänster i tråden och pm.
Imorrn åker vi till Hornborgasjön för att titta på tranor i dagarna tre. Eller snarare nätterna tre och dagarna fyra. hemma på söndag. Och Leon följer med.
Har förstått att det som gäller hundar för detta event är enklast möjliga: Hundar ska hållas kopplade.
Våra båda tidigare bokade boenden har båda accepterat och välkomnat hund.
Och då jag/vi uppfattat Leon som inte bara en charmig och trevlig äldre herre, med både fysisk styrka och en omåttlig aptit på motion - utan också en orolig för att bli övergiven, ledsen för att matte plötsligt är borta, samt väldigt mån om att visa att han vill vara till lags i sin nya lilla flock - så skulle det kännas väldigt synd att lämna bort honom nu när det går att ordna så att han också får åka på utflykt.
@vallhund gissar att hon kan komma hem på måndag - och jag har tagit ledigt även då - i hopp om hennes tillfrisknande går enligt plan.
Men OM det inte skulle bli så, så är mina resurser uttömda vad gäller att ta hand om Leon, så jag skulle behöva nån reservplats att lämna honom på, om han inte kan åka hem.
Och det är bra om ni finns i Mälardalen nånstans, så att resan hem inte blir så lång.
Alternativt ett hundpensionat.
En liten Leon-uppdatering.
Tack till er som erbjudit tjänster i tråden och pm.
Imorrn åker vi till Hornborgasjön för att titta på tranor i dagarna tre. Eller snarare nätterna tre och dagarna fyra. hemma på söndag. Och Leon följer med.
Har förstått att det som gäller hundar för detta event är enklast möjliga: Hundar ska hållas kopplade.
Våra båda tidigare bokade boenden har båda accepterat och välkomnat hund.
Och då jag/vi uppfattat Leon som inte bara en charmig och trevlig äldre herre, med både fysisk styrka och en omåttlig aptit på motion - utan också en orolig för att bli övergiven, ledsen för att matte plötsligt är borta, samt väldigt mån om att visa att han vill vara till lags i sin nya lilla flock - så skulle det kännas väldigt synd att lämna bort honom nu när det går att ordna så att han också får åka på utflykt.
@vallhund gissar att hon kan komma hem på måndag - och jag har tagit ledigt även då - i hopp om hennes tillfrisknande går enligt plan.
Men OM det inte skulle bli så, så är mina resurser uttömda vad gäller att ta hand om Leon, så jag skulle behöva nån reservplats att lämna honom på, om han inte kan åka hem.
Och det är bra om ni finns i Mälardalen nånstans, så att resan hem inte blir så lång.
Alternativt ett hundpensionat.
Oj. På krypavstånd från boplats 1..!Missa inte vårt nya besöksmål - Kata Gård.
http://vastergotlandsmuseum.se/kata-gard-varnhem/kata-rekonstruktion/