P
prallan
Hur var det med Vita Husets?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åkers hundcenter kanske kan vara en möjlighet, ligger i Åker Styckebruk. Står endast vaccinering enligt veterinärs rekommendation. Skulle utan tveka lämna mina hundar där själv om jag var i behov och inte hade bott så långt borta.
Hur var det med Vita Husets?
Jag har slängt ut förfrågningar! Har själv 2 katter..Det börjar bli lite bråttom.
Jag går hemifrån kl 08 imorgon och som jag skrev högre upp är det inte ett alternativ att ta med hunden på tunnelbana (sen åker jag buss och pendeltåg också)
Leon sitter numera i köket med min hund. Spärrat av med en byrå och sålänge ingen katt hoppar in i köket är det lugnt.
Han behöver en lugnare/lantlig miljö. Kanske nån med inhägnad tomt där han kan lunka runt och nosa.
Han funkar med min 2åriga kastrerade tik.
Han verkar inte ha problem att va separerad från människor sålänge det är avspärrat med nått (inte stängd dörr!)
Enligt vets rekommendation är det kennehosta vaccin var 3:e år. Varje år om hunden vistas i dagis/pensionat/hundgårdar osv om jag förstått det hela rätt.
Men taggar vallhund för att hetsa på lite @vallhund
2 timmar är helt överkomligt, åt vilket håll? Måste rodda transport.Hur långt från sthlm är intressant ?
Jag går hemma just nu och har all tid i världen. Skulle kunna vara hundvakt så länge det behövs.
Men vi bor ca 2 timmar från Stockholm.
Hur långt från sthlm är intressant ?
Jag går hemma just nu och har all tid i världen. Skulle kunna vara hundvakt så länge det behövs.
var nånstans bor du?Hur långt från sthlm är intressant ?
Jag kan hämta men vågar inte köra in i StockholmUnderbart!!!!!
Jag som passar Leon nu kan ju tyvärr inte transportera han nånstans.
Ska fråga runt om nån kan köra.
Finns annars möjlighet att ni kan hämta mot att vallhunds betalar bensinpengar?
Jag kan hämta men vågar inte köra in i Stockholm
Men finns möjlighet att mötas i Södertälje går det bra
Jag vågar åka så långt som till kungens kurva men där tar mina nerver slutTyvärr så vill jag inte åka kommunalt med honom i 1 timme som det tar från mig till Södertälje.
Kl
Känner nån nån som bor hyfsat nära Farsta och kan tänka sig köra Leon från Farsta-Södertälje vore det ju toppen.
Jag ska fråga en kompis som bor i Södertälje men tror tyvärr inte han kan.
Du kan skicka pm om det blir aktuellt så får du mitt telefonnummer.Tyvärr så vill jag inte åka kommunalt med honom i 1 timme som det tar från mig till Södertälje.
Kl
Känner nån nån som bor hyfsat nära Farsta och kan tänka sig köra Leon från Farsta-Södertälje vore det ju toppen.
Jag ska fråga en kompis som bor i Södertälje men tror tyvärr inte han kan.
Jag vågar åka så långt som till kungens kurva men där tar mina nerver slut
Hör av dig sen. Jag kan närsom
Ok då hörs vi av senJag skriver ett pm till dig så vi har varandra på tråden!
Jag ska ragga Leon skjuts och @vallhund gör nog detsamma just nu skulle jag tro
Det var ganska enkelt med den sista biten också. När jag kom var det ingen stressig trafik alls, och jag tror det är mindre bilar om du kommer runt 19:30 ikväll.Jag vågar åka så långt som till kungens kurva men där tar mina nerver slut
Jag vågar åka så långt som till kungens kurva men där tar mina nerver slut