aktiviteter?

P

proxygirl

Jag har nu min lillasyster och min brorsdotter boendes hemma hos mig. Mamma ligger på sjukhus. Jag undrar lite om ni kan ge lite olika förslag ang olika saker som jag kan hitta på med barnen som inte kostar så mkt. De är 10 och 12 år gamla :bump: Hade gärna velat höra en massa roliga saker. vi bor i Göteborg.

Mvh Sandra:banana:
 
Sv: aktiviteter?

Hur länge ska du sysselsätta dem? Ett par timmar eller flera dagar?
 
Sv: aktiviteter?

Ni kan åka till badhus och bada. Träningsanläggning och spela minigolf, tennis, badminton m.m. Man kan säkert hyra rakett och liknande om ni inte har det. Museum och Universeum finns också. Dock vet jag inte vad det kostar att göra dessa sakerna.

Du kan även köpa/låna familjespel och spela tillsammans. Med låna menar jag av någon kompis som ev har.
 
Sv: aktiviteter?

Universeum är ju jätte spännande.
Slottskogen och naturhistoriska museét.
(på med kläder och ta med en fika korg)

Ut på stan och ta en fika. Bio kväll..

Vet inte riktigt priserna men jag tror inte att det är så jätte dyrt iallafall.
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 641
Senast: lil-sis
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 641
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
40 744
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 362
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa film
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp