aktiviteter?

P

proxygirl

Jag har nu min lillasyster och min brorsdotter boendes hemma hos mig. Mamma ligger på sjukhus. Jag undrar lite om ni kan ge lite olika förslag ang olika saker som jag kan hitta på med barnen som inte kostar så mkt. De är 10 och 12 år gamla :bump: Hade gärna velat höra en massa roliga saker. vi bor i Göteborg.

Mvh Sandra:banana:

Sv: aktiviteter?

Hur länge ska du sysselsätta dem? Ett par timmar eller flera dagar?

Ni kan åka till badhus och bada. Träningsanläggning och spela minigolf, tennis, badminton m.m. Man kan säkert hyra rakett och liknande om ni inte har det. Museum och Universeum finns också. Dock vet jag inte vad det kostar att göra dessa sakerna.

Du kan även köpa/låna familjespel och spela tillsammans. Med låna menar jag av någon kompis som ev har.

Universeum är ju jätte spännande.
Slottskogen och naturhistoriska museét.
(på med kläder och ta med en fika korg)

Ut på stan och ta en fika. Bio kväll..

Vet inte riktigt priserna men jag tror inte att det är så jätte dyrt iallafall.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 972
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 615
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: soom
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka