Han har varit sjukskriven för utbrändhet och depression... Då är det ju självklart att man "bara" struntar i att sätta sej in i alla delar av vad FK anser ? ELLER INTE !!!
I det här fallet tog han "time out" istället för att störta ett plan med människor i Alperna... För JA så irrationellt tänker deprimerade människor... Så jo då är det ju självklart att man tar reda på ALLA ekonomiska regler först
Sjukdomsinsikten för vad utbrändhet och depression gör med en människa är VÄLDIGT utbredd i Buke UTOM när det kommer till JÅ ... För HAN borde ju veta bättre
Jag har full förståelse för att en kan krascha bortom all kontroll. MEN,
1. I detta fall finns en hel partiorganisation som har struntat i att följa upp sin partiledares sjukskrivning. Partier som vill ta ansvar för HELA nationens intressen gör rimligen bäst i att börja med att försöka rätt i sitt eget partis affärer.
2. Det jag störs av är mer attityden av att det skulle vara okej att det blev fel bara man inte kollat upp fakta, inte att folk ibland gör fel. När det gäller din synpunkt att han skulle ha kraschat så djupt att han överhuvudtaget inte KAN tänka tanken att ringa FK så blir ju frågan istället varför partiledningen och JÅ själv framställt det som att han varit informerad och rådfrågad angående vad som händer i partiet under sjukskrivningstiden?
Seriöst ? Tror du han brydde sej det minsta om vart pengarna ens kom ifrån i början ?
Jag förstår inte frågan?