• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare dragon_girl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 527
D

dragon_girl

Min hund Tussie är död och jag kan inte fatta att dem kunde stjuta henne fast hon skakade ju hela tiden gud vad jag :cry: Har ni förlorat en hund så vet ni hur det känns :(

Vi fick avliva en shäfer akut. hon blev lam i bakkroppen och kunde inte röra sig, och vi fick inte lyfta henne för då skrek hon något otroligt.
Vi fick avliva henne på gården med gevär. fanns inget annat att göra då vi bor i en liten stad och ingen veterinär kunde komma till platsen :( :(

Tryggt kändes det iaf att veta att grannen var jägare och har fått avlivat hundar akut i skogen tidigare. han viste vad han gjorde och hon somnade på en gång! :cry:

hela hon skakade men de var inget fel när gick den sista promenaden men när vi kom hem började hon skaka igen det kändes hemskt gud vad jag saknar henne :cry: :( men jag hoppas är en bra :angel:

Blev hon skjuten för att hon skakade om jag har fattat det rätt?
Varför åkte hon inte till veterinären för?

LIder med dig vet hur det är att avliva en hund kunde inte vara i rummet var tvungen att gå !!! :cry:

tor mig jag vet... min lilla bebis blev bara tre, han blev överkörd... i morgon är det 1 månad sedan, och det känns fortfarande så overkligt...

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 394
Senast: ufot
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 788
Senast: monster1
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 307
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31