M
MissMolly
Sv: AGRIA betänkligheter ang försäkring/avlivning/värde
Upps! du var visst snabbare..
Upps! du var visst snabbare..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack tack för svar. Han är en d-ponny 1,47 cm 8 år utbildad la dressyr, banhoppning 60 cm pga av min rädsla samt löshoppad 120 cm. Skulle sälja honom och åkte in till ultuna för besiktning för försäljning och visade sig ha sånna problem att avlivas va enda utvägen. Varken dressyrdommare som utbildad för att dömma LA klasser, samt dressyrtränare, vänner obekanta, varken jag eller någon annan har sett något fel. Hade tänkt sälja honom för 50.000:- och det är var han hade varit värd OM han hade varit frisk.. Tack tack
Frågan jag ställer mig är premien.
Betalades för värde 35´ eller värde 10´ ?
För fakturan från Agria skiljer sig ganska mycket i dom olika värdena.
Får man bara för 10´ så ska dom betala tillbaka mellanskillnaden som dom "snott" tycker jag
AM
Seminerades två månader före fölning? Varför gör man något sånt?Ston som kastat och HAR fosterförsäkring. Nä..ingen ersättning trots att stoet semineras två månader före fölning...och papper finns på dräktigheten.
Det här förstår jag däremot inte alls. Seminerades två månader före fölning? Varför gör man något sånt?