Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håll tummarna för att jag får plats, först måste jag dock gå grundlydnad så det lär dröja till sommaren minst innan vi kan börja :/
Jag har en golden retriever på 15 mån. Får se hur det går för honom, han är 63 cm i mankhöjd, kommer han in i en tunnel?
På sätt och vis ja det finns det.
Inofficiella tävlingar är i regel lite mer lättsamma och ett bra sätt att börja som nybörjare. Många klubbar arrangerar också träningstävlingar. Så lite kan man allt få smaka på tävling, om man vill och anstränger sig, redan efter en grundkurs.
Jag har en golden retriever på 15 mån. Får se hur det går för honom, han är 63 cm i mankhöjd, kommer han in i en tunnel?
Vi klarade inträdesprovet
Kursstart idag Jätteroligt och trevligt upplagt, pedagogiska och positiva instruktörer, duktiga hundar. Vi fick jobba med tunnel, hopphinder, starter och att koppla av mellan övningarna. Nyttigt alltihop. Är jättenöjd med A som jobbade fint och hade roligt. Det ska bli kul det här. Hur går det för er andra?
Jag och min hund ska nog gå samma kurs som dig då
Då lär vi ses om ett par veckor då
Åh, jag som var på klubben och tränade på eftermiddagen, jag skulle stannat kvar en liten stund så hade jag ju fått träffa dig (om jag hade kunnat lista ut vem du var vill säga...).
Kul att det gick bra med kursen!