B
Baroya
Sv: Aerline H
Det kan jag förstå! Hoppas du bara får mer tur med din Aerline avkomma än vad jag har haft
Det kan jag förstå! Hoppas du bara får mer tur med din Aerline avkomma än vad jag har haft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är 3, och den efter Roderik var 6..
Vilka snygga Aerline H-avkommor ni har!
Det enda jag vet om Aerline H är att han är skimmel och e: Cortez?
Kanske någon vill ge mig mer info och bilder?
Jag har hört att han ska vara trevlig, liksom hans avkommor och att bedömma efter vad jag har sett och hört här så stämmer det
http://www.stall-h.se/frAerlineSwe.html Är hemsidanb. Där kan du gå in och läsa om honom och se lite bilder, somt lite info om hans avkommor. Han 'är super trevlig, precis som många av hans avkommor oxå är!
Aerline är en riktig gentleman.. Han vet att är man hemma är man lugn och supersnäll vad man än gör. Han har jättekoll på "sina ston" och räknar så alla kommer ut i hagen. Ska man iväg är det aldrig några problem.. Man lägger grimskaftet över ryggen och så är han inne. Åker man på tävling visar han upp sig, han tycker verkligen att han är störst, bäst, och vackrast (med all rätt) men han springer inte runt o skriker, han är alltid snäll.
Aerline står på station nu och är tävlingsledig (jag bor i Trollhättan o han står i skåne).. Magic Line H står efter en mindre senskada men det tar tid.. suck, hon är väldigt fin svävar mest runt i passage när man rider om hon får bestämma.. Så det blir inget falsterbo iår.. Japp hjälpte till hos min sponsor på Scandinavium i år.
Aerline hade lika gärna kunnat bli dressyrhäst han är riktigt fin att sitta på, önskar att alla hade kunnat få sitta upp och känna på denna maffiga men väldigt smidiga hingst..
Ja fler o fler upptäcker Aerline.. Iår får han fler ston..
Kommer uppdatera hemsidan (www.stallolga.se) med fler bilder på Aerline..