Adventskalendertråden 2024 - The Opening

Lucka 23:
073523A4-9FB1-46DF-A7AB-6568B1E8C3DD.webp

Lotion som luktar gott, duschkräm som luktar gott, en guldig ring och en pralin med saffransfudge.

IMG_7255.webp

Delikatesskalendern hade den förväntade engelska fruktkakan. Den ger jag bort.
Effax hade glansspray som luktar lavendel
Fazer en riktigt god chokladbit med kola och krisp
Clinique dark spot corrector
Badkalendern en pimpsten i form av en stjärna
Ostkalendern cheddar med lök, min favorit 😋

Horsebrands: brun/guld lädergrimma i storlek cob (man väljer färg och storlek när man beställer)

Det är jättesvårt att hitta grimmor som passar bra på den svarta damen, och hon behövde just en lädergrimma. Hon har kort huvud, så de flesta sidostycken är för långa i cob, medan ponny blir för tight runt nos och käke istället. Men eftersom jag har en häst till (med längre huvud) så hade jag en reservmottagare.
Men!! Grimman passar svarta ponnyn som ett smäck!! Den är såklart lite rak och oformad under nos och käke än så länge, så den står lite rakt ut, men det brukar ju ge sig fort.

Är mycket nöjd med hela kalendern! Och gillar konceptet med att det är en större grej på julafton, där man får välja storlek själv (samt att det var något jag faktiskt behövde och ändå tänkt köpa just i år). Ska göra en sammanställning av allt innehåll sen

IMG_8555.webp

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
942
· Visningar
29 414
Senast: EZMK
·
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
500
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Save the date! Boka in den 12-13 oktober redan nu. Då är det nämligen dags för höstens stora samling för ridsportens förtroendevalda...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
548
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka