De verkar komma från ett startup, jag kan iaf inte hitta dem till saluHorsebrands: en liten tackmag. Jag hade lätt kunnat ha en hel kalender med bara sånna här i olika varianter, sjukt bra pryl!!
Visa bifogad fil 159337
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De verkar komma från ett startup, jag kan iaf inte hitta dem till saluHorsebrands: en liten tackmag. Jag hade lätt kunnat ha en hel kalender med bara sånna här i olika varianter, sjukt bra pryl!!
Visa bifogad fil 159337
Dom kommer sälja som smör när dom kommer ut till salu. Sitter som berget också (finns film på min insta story)De verkar komma från ett startup, jag kan iaf inte hitta dem till salu
Är du säker på att det var halva priset igår? Finns ingen info på prishistorikTänkte beställa hööks kalendern i dag, i går kunde man beställa den till halva priset men inte i dag? Blev lite besviken.
Det fanns en kod för halva priset. Nån tipsade om den på facebookÄr du säker på att det var halva priset igår? Finns ingen info på prishistorik
AhaDet fanns en kod för halva priset. Nån tipsade om den på facebook