Adventskalendertråden 2024 - The Opening

Fortsätter ikappätandet av pralinerna. :d
14: banan-passionsfrukt. God, smakade mer av passionsfrukten än av bananen. Gillade dock den "rena" passionsfruktspralinen i början av kalender ännu mer.
15: citron. Lite oväntat, väldigt tydlig och god citrussmak men min hjärna kopplade inte riktigt att det var citron. :D Hade inte alls den där diskmedelstonen som citrongrejer ofta har.
16: ingefära-apelsinkola. God!
17: hallon. Så. Jävla. God. Blev lätt euforisk av att bita i denna så eventuellt har de smusslat ner nåt knark i den också. Vill ha meeer! :laugh:

Som synes är jag fortsatt mycket nöjd med kalendern.

Svensk Ridsport - vattentätt sadelöverdrag med öppning för stigläder.
1000016674.webp

Hittills, är ni nöjda med era kalendrar?

Jag är supernöjd med Meds! Bästa kalendern jag haft. Endast nageloljan som jag gett bort till en kompis som håller på mycket med sina naglar.

Kahls kaffe är jag också nöjd med, haft i många år och kul med nytt kaffe varje dag.

Ostkalendern är alla ostar goda och jag är nöjd med den men det räcker att ha den en gång tycker jag 😁

Visa bifogad fil 159145

Pärlans - Väldigt god! Choklad.

Penstore - Vet inte riktigt vad man kan använda en sådan penna till, i vitt?

Kränku - Svart te med vanilj.

Gotland - Mintilliminti. Spontant hade jag nog önskat mer mintsmak.

Öland - Hallon. Gott!

AD70 - Har inte lappen framför mig med smak, men så god. Fylld med vit choklad (?) och något gult bär/frukt.

Minns inte vilken pralin som tillhörde MrCake och Johannas :laugh: Men de var båda goda!

Först så gör du ett svart fält med den svarta överstrykningspennan och sen skriver du med den vita pennan.

Hittills, är ni nöjda med era kalendrar?
Jag är nöjd med båda mina kalendrar.
Rolig variation i Lakritsroten. Gillar att det har varit allt från lite lyxigare bitar till hockeypulver.
I Åhléns smyckeskalender har det hittills bara varit ringen och broschen jag inte kommer använda. Men ringen tog yngsta dottern, och broschen fick min mamma.

Jag har inte köpt någon av kalendrarna till fullpris, så jag tycker att jag har fått mycket för pengarna :)

IMG_7251.webp

Delikatesskalendern smörgåskex
Effax hudlotion - fick fundera lite på om det var till mig eller hästen, men det står något om att den inte räknas som doping, och få tolkar jag det som att den är till hästen 😄
Fazer mjölkchoklad med mint
Clinique rengöring
Ostkalendern applewood
Badkalendern badbomb

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
48 49 50
Svar
984
· Visningar
30 787
Senast: Masse
·
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
501
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Save the date! Boka in den 12-13 oktober redan nu. Då är det nämligen dags för höstens stora samling för ridsportens förtroendevalda...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
548
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023
  • Tråden för spår