Hahaha, det har jag också gjort Tre stycken till och med!Jag beställde även en kalender åt en kollega. Ska få ner alla i fördärvet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, det har jag också gjort Tre stycken till och med!Jag beställde även en kalender åt en kollega. Ska få ner alla i fördärvet..
Vad för saker i sminkväg vill du ha? För det finns vissa kalendrar som inte är jättedyra. Sen innehåller ju kalendrar inte foundation och sånt eftersom det måste man hitta i rätt färg.Har kalender-ångest..
Tänkte försöka mig på att göra hemmagjord kalender till dottern och ev. maken också.
Själv är jag sugen på att unna mig nån slags smink-kalender men det mest ekonomiska är kanske att köpa det smink man behöver. Jag behöver faktiskt kasta allt och börja om från början, funderar på om jag sminkat mig en enda gång sen pandemin började? Det kommer bli dyrt .
Vad för saker i sminkväg vill du ha? För det finns vissa kalendrar som inte är jättedyra. Sen innehåller ju kalendrar inte foundation och sånt eftersom det måste man hitta i rätt färg.
Jag hade en från make up revolution förra året som passar rätt bra in på den beskrivningenSånt som innehåller typ gärna det andra man vill ha, nån ögonskugga gärna palett, läppglans/stift kanske eyeliner och liknande. Jag inte mycket för en massa olika hudvårdsprodukter, krämer och liknande då jag aldrig använder sånt och inte har nåt behöv heller, nagellack går också bort då jag inte kan ha det på jobbet.
Just med färger är jag inte kinkig, jag kan använda allt från bas till knallrosa eller blått även om det kan vara trevligt med lite neutralt också men det kan man ju skaffa själv också.
Ja en januarikalender skulle vara trevligt...I år har det ju fullständigt exploderat med kalendrar. Tidigare år har det varit många som sålt slut och inte så många på rea. Men om det nu finns så många fler så kan man ju hoppas att det kommer några på rea när det närmar sig december?
Jag tycker vissa företag är lite konstiga när det gäller kalendrar. Om jag var ett företag som säljer skönhetsprodukter så skulle jag se en kalender som ett sätt att marknadsföra företaget och hitta nya kunder. Så jag skulle se till att göra en bra kalender. Kan man inte göra en bra så skulle jag låta bli. För gör man en bra kalender så kommer man få så mkt positiv marknadsföring genom tex Grääs och andra youtubers och genom facebookgrupper och liknande. Dessutom är det personer som är intresserade av tex skönhet dvs dessa företags målgrupp.
Såg att H&M har en sminkkalender för typ 200-300 kr. Ingen aning om det är bra men det finns lite budgetvarianter ändå. Även essence har en billigare med smink.Har kalender-ångest..
Tänkte försöka mig på att göra hemmagjord kalender till dottern och ev. maken också.
Själv är jag sugen på att unna mig nån slags smink-kalender men det mest ekonomiska är kanske att köpa det smink man behöver. Jag behöver faktiskt kasta allt och börja om från början, funderar på om jag sminkat mig en enda gång sen pandemin började? Det kommer bli dyrt .
Men hörni, var ni tvungna att nämna Ellos och 40% rabatt? Jag ska ju inte köpa fler kalendrar men sitter nu med en Essie i min korg…
Jag som extremt sällan målar naglarna vill ha en essie kalender....Jag rekommenderar att helt lämna buke under hösten och vintern för att undvika sådana här situationer.
Med det sagt är det väldigt billigt med 500 kr för essies kalender.
Jag har ju varit sugen på den sen jag såg öppningen. Men då måste jag börja måla naglarna mer än varannan månad.Jag rekommenderar att helt lämna buke under hösten och vintern för att undvika sådana här situationer.
Med det sagt är det väldigt billigt med 500 kr för essies kalender.
Jag som extremt sällan målar naglarna vill ha en essie kalender....
Jag har ju varit sugen på den sen jag såg öppningen. Men då måste jag börja måla naglarna mer än varannan månad.
Man kan säkert måla saker med dem med.
Kalendern tycks vara slutsåld nu, får inte upp den när jag söker.Måste och måste… Jag tycker gott man kan unna sig kalendrar, må lite bättre och sen måla när/om man känner för det. Så inte det också blir ett krav helt plötsligt.
Hälsningar hon som tänkt måla naglarna i två veckors tid nu men hela tiden glömmer bort det…