1299:- värde över 3000:-.Vad kostade Hööks kalender, om nån hann se den på sidan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1299:- värde över 3000:-.Vad kostade Hööks kalender, om nån hann se den på sidan?
Tack för svar1299:-
Det stod att den skulle innehålla K9 och Effax bland annat.Tack för svar
Oj, det var ju nästan lika mkt som Svensk ridsports kostade om jag inte minns helt fel.
Är dock väldigt nyfiken på innehållet, om det bara är Hööks egna märkesgrejer eller annat också.
Åh, då har vi en Hööks Kalender här på buke! Perfekt juDet blev verkligen en kalenderdag idag. Fick en bodyshop av mamma samt en thekalender hon fått av någon väninna som hon inte ville ha jag dricker the på jobbet så tänkte ta den dit.
Och beställt hööks kalender via bud
Svensk ridsport då, vem tar den bollen?Åh, då har vi en Hööks Kalender här på buke! Perfekt ju
Haha... vem tar den bollen?Svensk ridsport då, vem tar den bollen?
Köpte någon Effols kalender?
Vilken god december du kommer ha!Kalendrar;
Essie - Stjarnhimmel,
Indy Beauty - Stjarnhimmel,
Mr Cake - Trott, Sasse
Lokal pralintillverkare - Trott
Tyg (Den är min) - Trott
Sytillbehör (bibbis textil) - Trott
Te Mumin - Trott
Effol - Elendil
Hemmagjord - Elendil
Hööks - Ninnurur
Essence - Ninnururs dotter
Haupt - TeamLundVer
Catrice - TeamLundVer
Makeup revolution - TeamLundVer
IKEA - TeamLundVer & tigerflicka
Skincity - tigerflicka
Kahl te - tigerflicka
Yves Rocher - Sasse
Åre chokladfabrik - Sasse
Malmö chokladfabrik - Sasse
Pralinhuset - Sasse
Bojangles choklad - Sasse
Grenna polkagris - Sasse
Marmelad - Sasse
Tehuset, rooibos - Sasse
Jag anar ett temaKalendrar;
Essie - Stjarnhimmel,
Indy Beauty - Stjarnhimmel,
Mr Cake - Trott, Sasse
Lokal pralintillverkare - Trott
Tyg (Den är min) - Trott
Sytillbehör (bibbis textil) - Trott
Te Mumin - Trott
Effol - Elendil
Hemmagjord - Elendil
Hööks - Ninnurur
Essence - Ninnururs dotter
Haupt - TeamLundVer
Catrice - TeamLundVer
Makeup revolution - TeamLundVer
IKEA - TeamLundVer & tigerflicka
Skincity - tigerflicka
Kahl te - tigerflicka
Yves Rocher - Sasse
Åre chokladfabrik - Sasse
Malmö chokladfabrik - Sasse
Pralinhuset - Sasse
Bojangles choklad - Sasse
Grenna polkagris - Sasse
Marmelad - Sasse
Tehuset, rooibos - Sasse
Spontant känns det ändå som att hon hade behållt just hovkratsen ifrån Hööks kalender. Hovkratsen känns som ett bra verktyg vid lucköppning för att förhindra kalenderarmbåge. "...men fin röd färg, that I love, I'm gonna keep you!"Nu vet jag inte hur pass insatt i hästvärlden Margareta är, men om vi tänker oss att hon inte är så insatt:
"Jahaa, då ska vi se vad som finns i lucka nummer 1. *en hovkrats* hmm, ja det ser ut att vara en krok av nått slag, nu vet jag inte vad den ska användas till, kanske man ska öppna något med den. I don't know. Men fin röd färg, that I love."
En hästkalenderöppning skulle kunna vara minst lika rolig som öppningen av satisfyer, det var det roligaste jag sett på länge!Spontant känns det ändå som att hon hade behållt just hovkratsen ifrån Hööks kalender. Hovkratsen känns som ett bra verktyg vid lucköppning för att förhindra kalenderarmbåge. "...men fin röd färg, that I love, I'm gonna keep you!"