Adventskalendertråden 2022

Ellos har 40 % rabatt på dyraste varan om man är ny kund, de har massor med roliga adventskalendrar.

Tyvärr var jag visst kund redan. :down: Tror jag köpte en matta 2014…
Jag har en kod. Jag köpte en kalender där och koden funkade. Skicka meddelande om du vill ha koden och prova om den funkar för dig också.

Jag köpte en Essiekalender. Priset blev 539 kr och med tanke på att essies lack brukar kosta typ 130 kr så kändes det som bra pris. Var flera lack där som jag funderat på att köpa. Blev lite förvånad att rabattkoden funkade på kalender för det brukar inte rabatter göra.
OPI har jag också funderat på men den var slut.

Såg precis reklam för att Hööks kommer med en kalender, ingen info om pris dock.
Är inte heller så sugen på att köpa, dock nyfiken på innehållet så förhoppningsvis hittar jag nån på Instagram som öppnar (om ingen här inne vill offra sig...)

Meds har också kalendrar på gång såg jag i ett mail kom jag på nu också. Inte så sugen på nån sån heller, men ändå nyfiken såklart 😁

Jag har en kod. Jag köpte en kalender där och koden funkade. Skicka meddelande om du vill ha koden och prova om den funkar för dig också.

Jag köpte en Essiekalender. Priset blev 539 kr och med tanke på att essies lack brukar kosta typ 130 kr så kändes det som bra pris. Var flera lack där som jag funderat på att köpa. Blev lite förvånad att rabattkoden funkade på kalender för det brukar inte rabatter göra.
OPI har jag också funderat på men den var slut.

Jag pm:ar! Har inte bestämt mig om jag ska köpa Essies kalender istället för OPI, men samtidigt är ju 40 % rabatt supermycket rabatt på en redan ganska billig kalender (sett till innehåll). Hm...

Jag pm:ar! Har inte bestämt mig om jag ska köpa Essies kalender istället för OPI, men samtidigt är ju 40 % rabatt supermycket rabatt på en redan ganska billig kalender (sett till innehåll). Hm...
Jag var jättenöjd med Essies förra året. Kommer köpa den igen även om det inte blir i år

Jag var jättenöjd med Essies förra året. Kommer köpa den igen även om det inte blir i år

Jag har ju fortfarande nagellack kvar från technic i från ifjol, men de är inte så bra kvalitet, så det slutar oftast ändå med att jag har mitt enda nagellack från Essie på mig.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 089
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka