Adlantus-AS

Hojder

Trådstartare
Någon som vet vad som hänt med Adlantus-AS? Hittade lite tävlingsresultat 2009 med Lars Nieberg, men sedan verkar hästen gått upp i det blå.
 
Hittade inte heller något konkret, och på några tyska register sidor som jag är medlem på står han inte som död. Dock, om jag får ge en kvalificerad gissning, så blev han pensionerad efter 2009 (16 år), och även om han inte står som död i dag, skulle jag väl kanske inte ta det allt för otroligt att han är död idag...
 
Någon som vet vad som hänt med Adlantus-AS? Hittade lite tävlingsresultat 2009 med Lars Nieberg, men sedan verkar hästen gått upp i det blå.

Han verkar bo i Italien nu? I alla fall finns han tillgänglig på färsk sperma på den här hingststationen i Bergamo, så han verkar ju inte vara död, och finns gissningsvis där eller någonstans i närheten. Min italienska är i princip obefintlig, nån som kan det bättre kanske hittar mer info här.

http://www.genesi-stalloni.it/cavallo/adlantus-as-h3.htm
 

Liknande trådar

Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Cattis_E
·
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 869
Senast: Butros
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 658
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
747
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp