Adlantus-AS

Hojder

Trådstartare
Någon som vet vad som hänt med Adlantus-AS? Hittade lite tävlingsresultat 2009 med Lars Nieberg, men sedan verkar hästen gått upp i det blå.

Hittade inte heller något konkret, och på några tyska register sidor som jag är medlem på står han inte som död. Dock, om jag får ge en kvalificerad gissning, så blev han pensionerad efter 2009 (16 år), och även om han inte står som död i dag, skulle jag väl kanske inte ta det allt för otroligt att han är död idag...

Någon som vet vad som hänt med Adlantus-AS? Hittade lite tävlingsresultat 2009 med Lars Nieberg, men sedan verkar hästen gått upp i det blå.

Han verkar bo i Italien nu? I alla fall finns han tillgänglig på färsk sperma på den här hingststationen i Bergamo, så han verkar ju inte vara död, och finns gissningsvis där eller någonstans i närheten. Min italienska är i princip obefintlig, nån som kan det bättre kanske hittar mer info här.

http://www.genesi-stalloni.it/cavallo/adlantus-as-h3.htm

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 398
Senast: ildiko
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 746
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar