Mycket tolererar jag i diskussioner, men inte när någon tillskriver mig falska påståenden och vägrar ta fram faktan som styrker den. Bara för att jag blir riktigt förbannad på sånt har jag tagit mig tid till att göra det:
Klickar du där ser du att till och med ditt "vecka 4" var felaktigt.
Det där var inte jag. Inte heller var det ett svar på nåt jag skrev om vecka 7.
Främst såhär har mina svar sett ut, enda gången jag nämnt veckor över huvud taget var det jag citerade tidigare, om det handlar om när vi kan rädda foster och vi i framtiden kommer kunna göra det även i vecka två (som för mig är ointressant om det är orealistiskt idag eller inte, poängen är om abortgränsen ska fortsätta krypa nedåt i takt med att medicinen och tekniken utvecklas).
Inte heller det här citatet är ett svar på nåt jag skrivit om vecka 7.
Kethets nämnde det en gång, som en slags gräns. Efter det har du hakat upp dig på det och hävdar att jag har skrivit det, utan att ha något som helst intresse för att visa när. Ska du fortsätta diskutera med mig får du faktiskt göra det baserat på något jag skriver, och säger jag att du kommer med felaktiga påståenden får du faktiskt ta dig tiden till att leta upp var jag skrivit det, annars får du lita på att det jag säger är fel. Att fortsätta hävda den där typen av felaktiga påståenden tycker jag är fruktansvärt dålig stil.
Jag har tyckt det varit intressant att diskutera frågan med dig fram till nu, men ska diskussionen gå ned till den nivån tänker jag faktiskt inte vara med mer.