AA möten. Hur går dom till?

När är nästa möte @pepp ?

Kom just hem från kvinnomötet :) det kändes mer gemytligt. Var inte lika nervös!
Övervägde att gå på mötet efteråt också, men min hjärna är MOS efter 1h... kanske i framtiden.

Imorgon är det möte, men praktiskt möte där dom går igenom sysslor, ledare osv (skrev till S och frågade) så vet inte riktigt om jag ska gå på det.

I helgen blir det inget eftersom vovvi kommer :heart
Nu ser jag fram emot läkarbesöket på fredag, blir intressant vad hon kommer säga.
 
Kom just hem från kvinnomötet :) det kändes mer gemytligt. Var inte lika nervös!
Övervägde att gå på mötet efteråt också, men min hjärna är MOS efter 1h... kanske i framtiden.

Imorgon är det möte, men praktiskt möte där dom går igenom sysslor, ledare osv (skrev till S och frågade) så vet inte riktigt om jag ska gå på det.

I helgen blir det inget eftersom vovvi kommer :heart
Nu ser jag fram emot läkarbesöket på fredag, blir intressant vad hon kommer säga.
Förstår att du känner dig mos! Men vad bra att även det mötet kändes bra. Känns också bra att läsa att du ser fram emot läkarbesöket. <3
 
Det är så mycket nya intryck. Och tungt (men bra!) eftersom jag känner igen mig så mycket i de flestas.
Speciellt efter idag, kunde verkligen relatera till flera kvinnor där :heart
Kan bara tänka mig hur slut man kan bli i skallen av såna möten.
Superbra du kommit iväg. Hoppas läkarbesöket går bra och att det blir en trevlig helg med vovve :)
 
Kom just hem från kvinnomötet :) det kändes mer gemytligt. Var inte lika nervös!
Övervägde att gå på mötet efteråt också, men min hjärna är MOS efter 1h... kanske i framtiden.

Imorgon är det möte, men praktiskt möte där dom går igenom sysslor, ledare osv (skrev till S och frågade) så vet inte riktigt om jag ska gå på det.

I helgen blir det inget eftersom vovvi kommer :heart
Nu ser jag fram emot läkarbesöket på fredag, blir intressant vad hon kommer säga.
Fullt förståeligt att du blir mos i huvudet efter det där, men så BRA att du ändå tog dig dit och att du vågar göra ditt bästa med att ta in allt nytt! Och jättebra att du får pussa på din lilla hund i helgen :heart Åh vad jag hoppas att det får fortsätta gå såhär bra för dig @pepp!
 
Sådärja!

Pepps livs första AAmöte.
Höll inte på hitta först, har ju kollat upp var det låg... för ett år sen. Minnet är inte det bästa.

Personen jag skulle möta upp var sen så jag fick gå in och sätta mig själv. Satte mig i mitten, längst fram, haha. Blev så stressad.
Det var ärligt talat skitläskigt!!

Men det var fint! Jag fick presentera mig och sen tackade jag för allas fina delningar. Kommer nog dröja innan jag snackar...
Ska nog gå imorgon med om jag hinner och sen är det kvinnomöte på onsdag :)

Personen jag skulle möta upp kom fram till mig efter mötet och hälsade iallafall 😊

S var där, vi nickade kort och sen avvek han från mötet tidigare. Så det gick ju bra det med.
Heja dig!
Skönt att det verkar ha känts bra.
 
Kom just hem från kvinnomötet :) det kändes mer gemytligt. Var inte lika nervös!
Övervägde att gå på mötet efteråt också, men min hjärna är MOS efter 1h... kanske i framtiden.

Imorgon är det möte, men praktiskt möte där dom går igenom sysslor, ledare osv (skrev till S och frågade) så vet inte riktigt om jag ska gå på det.

I helgen blir det inget eftersom vovvi kommer :heart
Nu ser jag fram emot läkarbesöket på fredag, blir intressant vad hon kommer säga.
Bra beslut. Det är ingen idé att mangla sig så mycket att man inte orkar gå dit nästa gång.

Vid ett annat tillfälle, om du känner dig rastlös, eller sugen på fel saker, kan det vara bra att stanna för att hålla sig sysselsatt och tankarna borta från alkoholen.
 
Menade inte att det var någon fel på det. Tänkte mer om det kunde vara en "lite inskränkt" läkare som tyckte att det var fel strl eller nåt sånt konstigt...
Alltså I det här sammanhanget betyder det inget, men det är ju viktigt (speciellt inom psyk eller missbrukar års) att notera helheten så som kläder och hygien. Om @pepp nästa gång dyker upp och luktar illa och har skorna på fel fot så kommer det ju att noteras och man ser att det inte var något sammanträffande. Kommer hon och ser helt okej ut så behöver de liksom inte lägga nåt värde i den första noteringen om Feljusterade kläder.
 
Alltså I det här sammanhanget betyder det inget, men det är ju viktigt (speciellt inom psyk eller missbrukar års) att notera helheten så som kläder och hygien. Om @pepp nästa gång dyker upp och luktar illa och har skorna på fel fot så kommer det ju att noteras och man ser att det inte var något sammanträffande. Kommer hon och ser helt okej ut så behöver de liksom inte lägga nåt värde i den första noteringen om Feljusterade kläder.

Förstår helheten mer nu!

Fast jag kan verkligen inte förstå vad feljusterade kläder innebär :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 875
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 860
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp