❤❤
Det har varit en bättre period nu. Tack och lov. Det blir nog mycket up and downs, men är väl sånt man ska klara sig igenom med
Så fint att höra att det är en bättre period nu
Du är grym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
❤❤
Det har varit en bättre period nu. Tack och lov. Det blir nog mycket up and downs, men är väl sånt man ska klara sig igenom med
Heja dig! Du har tagit det första jobbiga steget!Du är skitduktig. Jag är på dag ett själv och fattar inte att jag ska köra ner i diket gång efter annan. Jag har berättat för maken nu som inte förstått någonting. Det var ett jobbig steg på vägen.
Du är skitduktig. Jag är på dag ett själv och fattar inte att jag ska köra ner i diket gång efter annan. Jag har berättat för maken nu som inte förstått någonting. Det var ett jobbig steg på vägen.
Heja heja dig!
Heja grymt bra jobbat.
Det bästa jag kan tänka mig.Jättestort och bra steg. Det har varit väldigt svårt att berätta åt sina närstående. Jag hoppas du har stöd från honom? ❤
Du är skitduktig. Jag är på dag ett själv och fattar inte att jag ska köra ner i diket gång efter annan. Jag har berättat för maken nu som inte förstått någonting. Det var ett jobbig steg på vägen.
Vad är dom tillför? Ska du fortfarande ta Antabus?Nu har jag fått campral utskrivet! Det är en jäkla massa tabletter man ska ta. Dom kommer räcka i 2 veckor... jajja.
Visa bifogad fil 61568
Vad är dom tillför? Ska du fortfarande ta Antabus?
Jättebra! Har du fått någon att prata med, som återfallspreventation eller liknande?Minska suget!
Yes, fortfarande antabus i kombination.
Jättebra! Har du fått någon att prata med, som återfallspreventation eller liknande?