Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså dag 50, DAG 50!! Det är helt otroligt att du fixat det så bra som du gjort! Är enormt imponerad
Alltså så himla bra jobbat av dig @pepp
Om du har långtråkigt, har du någon hobby? Eller något du är intresserad av och kan tänka börja pyssla med? Kan både hjälpa att fördriva tiden och träffa andra att umgås med via onlinegrupper om en vill
Utmana dig själv med en kurs kanske? Det finns en del gratis på nätet, t ex här. https://www.futurelearn.com/courses
Om jag inte missminner mig så gillade du att gå på mötena de gånger du gick. Jag håller med många andra här - det skulle nog vara bra att ta tag i mötena igen (inga bortisar!), och sitta där och lyssna...tills du kanske en dag känner för att öppna dig. Kanske du aldrig känner för att öppna dig, men då har du ändå stödet från de andra och styrkan det ger att se att det finns många andra med problem.Ja, vi får se när denna våg har lagt sig just nu är det iallafall inte läge.
Om jag inte missminner mig så gillade du att gå på mötena de gånger du gick. Jag håller med många andra här - det skulle nog vara bra att ta tag i mötena igen (inga bortisar!), och sitta där och lyssna...tills du kanske en dag känner för att öppna dig. Kanske du aldrig känner för att öppna dig, men då har du ändå stödet från de andra och styrkan det ger att se att det finns många andra med problem.
Har inte riktigt energi för nya saker nu ska det vara något nytt så ska det vara enkelt, och på svenska då min engelska suger
Som det ser ut nu så kommer jag hem, försöker hålla mig vaken, äter, plockar lite hemma, promenerar, badar och sen går jag och lägger mig
Och det är vackert så i slutet av november!
Brodera och virka tycker jag är jättekul, hoppas du kan komma igång för det kan hålla en sysselsatt i många timmar. Jättemysigt att sitta och pyssla med medan en lyssnar på någon podd eller ljudbokTyvärr inte jag har dock funderat på börja brodera. Och mamma ska lära mig virka när jag är sjukskriven.
Är lite dålig på få tummen ur...
Började ju träna, men nu ska man ju inte gå till gymmet så jag promenerar mycket istället..
Brodera och virka tycker jag är jättekul, hoppas du kan komma igång för det kan hålla en sysselsatt i många timmar. Jättemysigt att sitta och pyssla med medan en lyssnar på någon podd eller ljudbok
Om du vill träna kan du prova att träna hemma (jag har i princip nästan bara tränat hemma när jag hållit igång), finns massa tips på youtube och pinterest m m hur en kan träna utan utrustning om du inte har eller vill investera i det.
Förstår du hur fantastisk du är?!
Förstår du hur fantastisk du är?!
Så bra jobbat!!
Du är så jäkla imponerande! Och fint att höra att det varit en lite bättre period, det förtjänar väl alla alltid, men ändå lite extra välförtjänt efter att ha lyckats hålla ut en sån där skitperiod.