Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen ska man inte krossa glasrutor till höger och vänster. Det finns faktiskt bilar där AC:n funkar även när de inte körs!!
Man får ju titta på hunden och se hur den ser ut att må!! Det är inte speciellt roligt att slå sönder en ruta på en lite dyrare bil och inse att det var ett felaktigt val, ägaren kommer att bli mycket förbannad och skadeståndet för att laga fönstret, eventuellt inkomstbortfall hos ägaren som fick ta ledigt från jobbet för att åka till verkstaden etc kan blir riktigt dyrt! För att inte snacka om ifall personen skulle ut på en resa genom Europa dagen efter du slog sönder en av rutorna på bilen. Då kanske du får betala för deras hyrbil också!Fast det vet man ju inte förrän det är för sent.
Ärligt talat, jag hade hellre haft min hund i en lite för varm bil i 5 minuter än jag hade tagit risken att någon skulle stjäla hundarna!
Man får ju titta på hunden och se hur den ser ut att må!! Det är inte speciellt roligt att slå sönder en ruta på en lite dyrare bil och inse att det var ett felaktigt val, ägaren kommer att bli mycket förbannad och skadeståndet för att laga fönstret, eventuellt inkomstbortfall hos ägaren som fick ta ledigt från jobbet för att åka till verkstaden etc kan blir riktigt dyrt! För att inte snacka om ifall personen skulle ut på en resa genom Europa dagen efter du slog sönder en av rutorna på bilen. Då kanske du får betala för deras hyrbil också!
Tänk till folk, innan ni gör sönder andra människors egendom! Var 110% säkra på att hunden verkligen lider och mår dåligt.
Blir så arg när jag ser/hör om sånt här.Har ett praktexempel från förra helgen. I en bil utanför köpcentrumet satt en hund i en bil och flåsade och var orolig. MYCKET varmt o endast en springa i ett fönster. Bredvid stod en bil med 2 hundar i bagaget. (Hundarna i burar) Där hade man ÖPPNAT bakluckan helt. Vi stod kvar vid bilen med den varma hunden o väntade på ägaren o höll koll på hunden så den ej fick värmeslag lr nått. När hon kmr, det första hon säger är, "VA FAAN!? HAR MÄNNISKAN INGET VETT!? LÄMNA HUNDARNA I BILEN MED ÖPPEN BAKLUCKA!?"
![]()
Sen ska man inte krossa glasrutor till höger och vänster. Det finns faktiskt bilar där AC:n funkar även när de inte körs!! Alla hundar som sitter i en bil på sommaren lider inte.
Ärligt talat, jag hade hellre haft min hund i en lite för varm bil i 5 minuter än jag hade tagit risken att någon skulle stjäla hundarna!