48 rasister i riksdagen....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kattennizze

Trådstartare
Ja som rubriken säger, vad gör man? Viktigare än nånsin att prata med sina barn om alla människors lika värde känns det som. Usch vad jag är ledsen och bedrövad för mina barns framtid.

Ja enormt ledsamt känns det idag. Men 87 % röstade iaf på andra partier, en liten tröst idag.

Det här känns inte som en diskussion om barn och det finns gott om diskussioner om valet på senior och ungdom så jag hänvisar fortsatta diskussioner dit och låser den här tråden.
Snurrfian-moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 869
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 943
Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 586
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar