Jag hade -0,2 första veckan och sedan -0,8 andra. Ge inte upp.Ja kanske! Skulle kunna dra ner till 1100 kcal men kör en vecka till på 1200 och kollar vad det ger för utslag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade -0,2 första veckan och sedan -0,8 andra. Ge inte upp.Ja kanske! Skulle kunna dra ner till 1100 kcal men kör en vecka till på 1200 och kollar vad det ger för utslag.
Jag hade -0,2 första veckan och sedan -0,8 andra. Ge inte upp.
106,7 kg begränsra mig till 1450 kcal/24h
hoppas på detHeja på, ska vi hålla tummarna för tvåsiffrigt till sommaren?
Haha självklart kan jag skippa detPosta på om det hjälper dig! Men törs man försynt fråga om du kan skippa fetstilen? En del av oss överkänsliga gammelbukefalister tycker att det ser lite högljutt ut.
0,4 är så marginellt, jag kan ha gått upp 0,5 imorgon pga vätskebalans eller vad som. Men det är bara kämpa på!
Vad bra det verkar gå för många i tråden! Heja er!
Själv är jag påväg upp i vikt igen. Var nere och nosade på 70 men släppte allt och nu äter jag ALLT varje dag. Klarar inte av att utesluta kolhydrater, är inte vidare bra på kaloriräkning (ork, intresse, tid osv). Funderar på om 5:2 kan vara något för mig. En kollega berättade igår om hur hon körde på viktväktarnas färdigrätter hennes 5:2-dagar och det lät ju onekligen bekvämt.
Ska ge det en månads försök och se vad som händer. Här kommer jag, hypoglykemi!
Jag kör ju 5:2 sen en tid tillbaka. Funkar bra. Går visserligen inte ner, men inte upp mer heller.
haha ja du har rätt, känns som det står totalt still, men som du säger så är ju tanken enligt appen att det skall gå väldigt långsamt.Du har gått ner ca ett halvkilo i veckan, det är väl alldeles utmärkt. 0.3 kilo per vecka var väl det förväntade på den diet du håller. Detta till FiA alltså.
Hur äter du "vanliga" dagar? Hur delar du upp måltiderna på fastedagarna? Jag tror jag kommer skippa frukosten, äta ca 300 kcal till lunch och sen 200 kcal till middag.
Min tanke är att fasta 2 d/v under 4 veckor mha viktväktarnas färdigportioner och se hur det går. Går jag inte ner någonting alls funderar jag på att dra till med 3 fastedagar/v och se om jag kan få igång någonting.
Vanliga dagar räknat jag också kalorier och ligger på ca 1100 om dan.
En fastedag är ofta
Frukost: kaffe
Lunch: smoothie på fil och kiwi eller banan
Middag: en sallad
Ibland skippar jag lunchen. Vanliga dagar ser ungefär lika ut fast med en rejälare middag. Ofta nån linsgryta eller liknande.
Det där låter som VÄLDIGT lite mat.Vanliga dagar räknat jag också kalorier och ligger på ca 1100 om dan.
En fastedag är ofta
Frukost: kaffe
Lunch: smoothie på fil och kiwi eller banan
Middag: en sallad
Ibland skippar jag lunchen. Vanliga dagar ser ungefär lika ut fast med en rejälare middag. Ofta nån linsgryta eller liknande.
Oj jäklar vilken tuff diet! Ursäkta jag frågar men ligger du på undervikt?
Det där låter som VÄLDIGT lite mat.