2017 års Vikttråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lagt in dagens tilltänkta mat redan! 1100kcal :eek: Bör alltså få i mig 200 till. Får kanske trycka en naturdiet innan jag lägger mig ikväll då.

Aha! Du menade som med moroten! Trodde du syftade på att jag skulle pröva enbart squash-pasta, för det tycker jag inte alls är samma sak. Men jag ska absolut pröva ditt tips och slänga i morot eller zucchini sista minuten, låter som ett jättebra sätt att dryga ut och mätta ögat lite! Men samtidigt bibehålla pastan :)

Precis så. Jag är så himla lättlurad ... ;) Tror att jag får en grymmeportion pasta då.

Imorgon ska jag väga mig. Känns som att det inte hänt ett skit men jag har skött mig och mår kanon! Alltid nåt ;)

Åh, det där är så motivationssänkande för mig. Jag VET att man behöver ha tålamod, men alltså när jag kämpar skiten ur mig varje dag för att äta mindre och tråkigare mat, stå emot sötsug, ta extra promenader etc och vågen/midjemåttet ÄNDÅ står stilla. Då har jag lust att typ lägga mig ner och gråta och bara ge upp allt.

Inte så konstruktivt, nej. Men det är så det känns.

Sovit till två efter att ha jobbat natt, och nu börjar jag snart jobba idag.
Ytterst icke optimalt schema när man försöker hålla reda på sin mat :p
Dock många lediga dagar att träna på, så det är bra.

Började dagen med finn crisp, ägg och...ett glas cola :p.
Blev så stört sugen, och det fanns plats i kaloribudgeten.

- 2,1 kg denna veckan. Känns som en bra start :)

Grymt ju!! :bow:

Jag har ätit 1200 kcal/dag i sex dagar nu. Har gått ner.... *trumvirvel* ... 0,1 kilo!

SKJUT MIG NÅGON :arghh:

Men det är väl bara tugga på (på sin knapriga morot eller ngt) :grin:

Kommer köra på såhär i minst 10 dagar till. Sen ställer jag mig på kö för fettsugning eller ngt :p
Officiella vägdagen är iofs på fredag, under kan ju fortfarande ske ;)

Veckans resultat -0.3 kg. Känns som att jag tar ett steg fram och ett steg tillbaka hela tiden. Kryssning i helgen så nästa veckas resultat blir nog inte bättre.

Smyger in här ... Vad ni kämpar! Heja heja!
Jag vill bli av med min muffinsmage. Jag vet att den aldrig kommer bli helt platt och det är inte mitt mål heller, men däremot få bort det mjuka på sidorna. Jag vet precis var det kommer ifrån. Svag för att småäta, mackor osv. Min mamma är och hälsar på och hade med sig flera limpor(för barnens skull) och jag kan inte låta bli. Typ så är det. Tränar hyfsat bra, rör mig i vardagen, äter bra mat- så egentligen skulle det ju vara easypeasy. Det är inte mycket att gå ner, mår bäst runt 59-60 och väger nu 62.5. Och nu ska det bort- utan dieter, pulver el dyl. Bara stänga munnen helt enkelt ;). Beach 2017 kommer tidigt i år- redan 14e april, och jag hoppas vara en bra bit på väg då!!

Smyger in här ... Vad ni kämpar! Heja heja!
Jag vill bli av med min muffinsmage. Jag vet att den aldrig kommer bli helt platt och det är inte mitt mål heller, men däremot få bort det mjuka på sidorna. Jag vet precis var det kommer ifrån. Svag för att småäta, mackor osv. Min mamma är och hälsar på och hade med sig flera limpor(för barnens skull) och jag kan inte låta bli. Typ så är det. Tränar hyfsat bra, rör mig i vardagen, äter bra mat- så egentligen skulle det ju vara easypeasy. Det är inte mycket att gå ner, mår bäst runt 59-60 och väger nu 62.5. Och nu ska det bort- utan dieter, pulver el dyl. Bara stänga munnen helt enkelt ;). Beach 2017 kommer tidigt i år- redan 14e april, och jag hoppas vara en bra bit på väg då!!

Lycka till! :banana:

Jag åker utomlands den 1 maj och hoppas kan man ju att jag lyckas klämma mig under 55 tills dess. Ny bikini är iaf inhandlat! :p

Grymt ju!! :bow:

Jag har ätit 1200 kcal/dag i sex dagar nu. Har gått ner.... *trumvirvel* ... 0,1 kilo!

SKJUT MIG NÅGON :arghh:

Men det är väl bara tugga på (på sin knapriga morot eller ngt) :grin:

Kommer köra på såhär i minst 10 dagar till. Sen ställer jag mig på kö för fettsugning eller ngt :p
Officiella vägdagen är iofs på fredag, under kan ju fortfarande ske ;)

Det kommer lossna :) Jag har så mycket att ta av därför det ramlade av så mycket denna gång.

Idag känner jag mig deppig. Har mensvärk och supersötsug. Tänker äta 100 gram mangosorbe trots att jag då spränger dagens budget med typ 150 kcal (ingenting i relation till vad det kunnat bli om jag krängt choklad).

Är dessutom ledsen över smärta i hälen (någon slags inflammation). Förmodligen överbelastning. Har ju sånt sug att promenera i vårvädret. Blä!

Idag känner jag mig deppig. Har mensvärk och supersötsug. Tänker äta 100 gram mangosorbe trots att jag då spränger dagens budget med typ 150 kcal (ingenting i relation till vad det kunnat bli om jag krängt choklad).

Är dessutom ledsen över smärta i hälen (någon slags inflammation). Förmodligen överbelastning. Har ju sånt sug att promenera i vårvädret. Blä!

Åh.. men sjukt bra att du väljer sorbé istället för choklad!! :up:
Jag har haft ont i ryggen (diskbråck som spökar) idag ment tvingade mig ut en sväng. Skönt med sol men BLÅSIGT!

Kan du inte cykla förresten? Kanske bättre för hälen?
Kämpa! :banana:

Åh.. men sjukt bra att du väljer sorbé istället för choklad!! :up:
Jag har haft ont i ryggen (diskbråck som spökar) idag ment tvingade mig ut en sväng. Skönt med sol men BLÅSIGT!

Kan du inte cykla förresten? Kanske bättre för hälen?
Kämpa! :banana:

Tack! Jag har varit ute på två långpromenader idag så får kanske ta max en lite kortare istället (för hälen). Eller cykla som du säger, men de borde också sopa vägarna här när som helst, då tar jag inlinesen! :) Tråkigt bara för jag verkligen älskar att gå!

Härligt att du kom ut i det dina vädret i alla fall. Är det bra eller dåligt att röra sig med diskbråck?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
285
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 475
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar