Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju sant det är ju ett bra tag kvar och om det bara är 300 gram i veckan så kanske det funkar att fortsätta så här.finns ingen anledning att gå ner för fortFast det är ju ganska långt till mitten av juni. Då behöver du gå ner ca 300 gram i veckan för att nå målet. Och det verkar du ju göra.
Finns det någon tråd för oss med faktisk övervikt?
Jag hittar bara den här och U's beachtråd.
Jag använder Lifesum premium och tycker den är ändamålsenlig!Är det fortfarande Lifesum folk använder för att logga kalorier i mat och träning?
Blanda ut pastan med vitkål och rör om, är mitt tips! Mättar bra!
Är det fortfarande Lifesum folk använder för att logga kalorier i mat och träning?
Fast nog finns de människor här som har en faktiskt övervikt? Jag vet i och för sig inte din definition av övervikt men jag har (hade - har ju faktiskt gått ner litegrann) 10 kg ner till ett normalt BMI. Och jag har typ inte ett gram muskler på kroppen, så mitt höga BMI handlar om rent och skärt fett! Jag har typ 12-15 kg till min målvikt.
Fast nog finns de människor här som har en faktiskt övervikt? Jag vet i och för sig inte din definition av övervikt men jag har (hade - har ju faktiskt gått ner litegrann) 10 kg ner till ett normalt BMI. Och jag har typ inte ett gram muskler på kroppen, så mitt höga BMI handlar om rent och skärt fett! Jag har typ 12-15 kg till min målvikt.
Ja? Jag ser inte riktigt att jag påstått något annat? Men för min egen del känns det inte så upplyftande att läsa inlägg från redan normalviktiga personer som försöker gå ner i vikt när jag själv sitter med +15 kg innan normalvikt. Vi har ju även haft användare som satsat på undervikt. Det var därför jag frågade om det fanns fler trådar, t ex en för bara oss tjockisar. Det blir lättare psykiskt för mig.
Ja? Jag ser inte riktigt att jag påstått något annat? Men för min egen del känns det inte så upplyftande att läsa inlägg från redan normalviktiga personer som försöker gå ner i vikt när jag själv sitter med +15 kg innan normalvikt. Vi har ju även haft användare som satsat på undervikt. Det var därför jag frågade om det fanns fler trådar, t ex en för bara oss tjockisar. Det blir lättare psykiskt för mig.
Är det fortfarande Lifesum folk använder för att logga kalorier i mat och träning?
Jag brukar ta hälften tagiatelle och hälften hyvlad morot som får koka med sista minuten. Blir supergott och gör att pastaportionen känns mycket större än vad den är.
Jag tänker att det är BRA att folk vill gå ner 3-5 kg. Dom gör alltså en förändring INNAN dom behöver gå ner 15-20kgJa? Jag ser inte riktigt att jag påstått något annat? Men för min egen del känns det inte så upplyftande att läsa inlägg från redan normalviktiga personer som försöker gå ner i vikt när jag själv sitter med +15 kg innan normalvikt. Vi har ju även haft användare som satsat på undervikt. Det var därför jag frågade om det fanns fler trådar, t ex en för bara oss tjockisar. Det blir lättare psykiskt för mig.