Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad äter ni till frukost? Jag behöver tips på variation!
Oftast minikeso och frukt. Eller bara frukt. Jag är inte så hungrig på morgonen, ju mer jag äter till frukost, desto hungrigare blir jag framåt dagen.Vad äter ni till frukost? Jag behöver tips på variation!
Vi ska göra ett litet "hemmagym" för att ha möjlighet att träna. Att gå på gym hinns inte med utan det här är chansen att träna. Har en crosstrainer, en roddmaskin och en pilatesboll. Även några hantlar i olika vikter. Vad mer kan man behöva? Ge mig era bästa tips!
TRX band!Vägdag och -0.3. Är inte förvånad, har fuskat lite för mycket för att det ska vara mer. Har dessutom börjat träna mer, vilket alltid gör att jag binder mer vätska initialt.
Vi ska göra ett litet "hemmagym" för att ha möjlighet att träna. Att gå på gym hinns inte med utan det här är chansen att träna. Har en crosstrainer, en roddmaskin och en pilatesboll. Även några hantlar i olika vikter. Vad mer kan man behöva? Ge mig era bästa tips!
Vägdag och -0.3. Är inte förvånad, har fuskat lite för mycket för att det ska vara mer. Har dessutom börjat träna mer, vilket alltid gör att jag binder mer vätska initialt.
Hm, vet inte vad det är?TRX band!
Band du hänger upp i dörrpost eller krok och gör övningar, anpassade efter din egen nivå. Jag hade en grymt snygg kropp (enligt mig själv, men det är ju viktigast ) för ett par år sedan när jag använde den regelbundet hemma!Hm, vet inte vad det är?
Band du hänger upp i dörrpost eller krok och gör övningar, anpassade efter din egen nivå. Jag hade en grymt snygg kropp (enligt mig själv, men det är ju viktigast ) för ett par år sedan när jag använde den regelbundet hemma!
Kettlebell! Väldigt mångsidigt redskap.
Hopprep, kettleballs och en riktigt bra träningsmatta.
Jag skulle vilja ha en boxsäck!
En skivstång med viktplattor. Då kommer man långt på.Vägdag och -0.3. Är inte förvånad, har fuskat lite för mycket för att det ska vara mer. Har dessutom börjat träna mer, vilket alltid gör att jag binder mer vätska initialt.