Jag har just ätit dem, hade utrymme på kalorikontot! De var gudomliga.Det där är karaktär!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har just ätit dem, hade utrymme på kalorikontot! De var gudomliga.Det där är karaktär!
Kroppen har ju sina naturliga variationer också. Jag går till exempel alltid upp ett kilo när det är dags för ägglossning. Ofelbart. Från en dag till nästa. Det tog ett par månader innan jag gjorde den kopplingen.Tjuvvägde mig imorse (har måndagar som vägdag) och hade GÅTT UPP nästan ett kilo?!!!?
Äter i enlighet med vad Lifesum säger och tränar lite mer nu eftersom jag orkar mer nu. Är det nu medicinhelvetet ska förstöra mitt liv?
Åh! Jag har varit så orolig för att de inte skulle ha skickat med kolorna den här gången.Jag har just ätit dem, hade utrymme på kalorikontot! De var gudomliga.
@Albatross Vad man kallar det är nog inte huvudsaken. De flesta kallar nog målet mitt på dagen för lunch, det man äter tidigt på kvällen för middag och därefter kvällsmat. Du kallar det istället middag, kvällsmat och något lätt. Men det behöver ju inte betyda att vi äter olika.
Fast middag kl 17? För att hinna hem, hämta småbarnen och laga mat, hade jag behövt mer tid. Vanliga arbetstider är ju inte att sluta kl 15.
Jag äter något litet som frukt, en smörgås el dyl (eller inget) runt kl 17 och middag framåt kl 21, efter stallet.
Det är sant, vi borde ha inlett diskussionen med att definiera vad vi menar med de olika begreppen... Middag (och lunch) är för mig lagad mat. Kvällsmat är smörgåsar eller dylikt. Något lätt är en frukt.
Vad äter ni till frukost? Jag behöver tips på variation!
Jag har ju dille på havegrynsgröt kokad på mjölk och med ett ägg i och chokladkräm på som är gjord av banan, jordnötssmör och kakao
Annars har jag inga tips för jag är en sucker för smörgås
Jag äter samma sak varje dag. Antingen havregrynsgröt med keso, frukt, pumpakärnor och kanel, eller knäckebröd med leverpastej eller hommus, paprika och massor med babyspenat. Jag känner att jag behöver variera mig
Jag äter samma sak varje dag. Antingen havregrynsgröt med keso, frukt, pumpakärnor och kanel, eller knäckebröd med leverpastej eller hommus, paprika och massor med babyspenat. Jag känner att jag behöver variera mig
Jag varierar lite. Nu ett tag så har jag ätit en hel del kokt ägg på morgonen. Favoriten är guacamole, två kokta ekoägg och en skiva supergrovt rågbröd. Riktigt gott och jag står mig länge. Kan kanske upplevas som lite för mycket fett för en del direkt på morgonen.Vad äter ni till frukost? Jag behöver tips på variation!
Vad äter ni till frukost? Jag behöver tips på variation!