Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om han säger att jag har försörjningsplikt mot honom, vilket jag ju har. Jag fattar inte varför pengarna går in på sonens konto? Jag för verkligen inte det.
Sen undrar jag vad är alla dessa underhållspengar?
Jag får 1050kr i månaden i studiebidrag de övriga pengara är sånt jag jobbar in
Min 16-åring (snart 17) disponerar fritt sitt studiebidrag. Motprestaionen är ju att han studerar på gymnasiet och har "arbetsdagar" från 06:20 - 17:20 med restiden inräknad.
bara ett par jeans kostar ju 1500.
Enkelt... om våra tonåringar inte kan extrajobba får de rätta munnen efter matsäcken och ge fan i 1500-kronorsjeansen precis som vi föräldrar får göra.Men alltså hur klarar han sig Studiebidraget räcker ju inte till något, bara ett par jeans kostar ju 1500. och om han har så långa dagar kan han ju inte heller extrajobba??
Men alltså hur klarar han sig Studiebidraget räcker ju inte till något, bara ett par jeans kostar ju 1500. och om han har så långa dagar kan han ju inte heller extrajobba??
Men alltså hur klarar han sig Studiebidraget räcker ju inte till något, bara ett par jeans kostar ju 1500. och om han har så långa dagar kan han ju inte heller extrajobba??