@Mettan Min aktiveras ganska mycket de veckor jag har varit bra mellan mina operationer. Hon har inte riden något alls. Tränar frihetsdressyr, trickträning, går promenader, gått som handhäst bakom vagn, tömkörts och arbetats från marken. Löshoppat några gånger. Men det är iaf 5-6 dagar/v, men då är det inget fysiskt jobbigt och de bitar som kräver koncentration från hennes sida är korta. Hon verkar trivas bra med att det händer saker, de perioder när hon bara har stått i hagen har hon hittat på hyss och varit aningens dryg och haft alldeles för mycket energi.
@Springsteen Klart hon blir! Nu är hon 1 cm mindre än min seeeeeeegväxande förra cob, hon var ca 144-145 cm när hon gick bort förra året, 6 år gammal. Nu i april ska vi också ÄNTLIGEN få börja träna tömkörning igen för min tränare som jag har haft i flera år till min förra häst. Det är så roligt!
@Springsteen Klart hon blir! Nu är hon 1 cm mindre än min seeeeeeegväxande förra cob, hon var ca 144-145 cm när hon gick bort förra året, 6 år gammal. Nu i april ska vi också ÄNTLIGEN få börja träna tömkörning igen för min tränare som jag har haft i flera år till min förra häst. Det är så roligt!