Sv: 11rnas tråd del 4
oanik: Jag tycker de hoppar jätte fint, Tummen och Roxi!
Fragile: Haha ja jag håller med, jäklar vilken biff! ;D Men fruktansvärt söt sådan! Har tyvärr bara suttit på ca 3 haflingers i mitt liv så har inte så stor uppfattning om dem än. De tre jag satt på var väldigt olika varandra med så inte lätt att få grepp om de då! Men verkar i stort sett som en härlig ras
I tisdags så släppte jag som sagt ihop 11.an med 12.an i paddocken och efter lite spring och bus så älskar WallE att gräva HÅL. Han gjorde massor av hål i sin sjukhage han hade, men fanns bara sand i hörnorna så han grävde djupt men kunde inte rulla sig då stängslet var i vägen. Så nu var han nöjd
Mindre roligt för sjukhagen som var en del av våran stallplan, då hålen är lite väl djupa x) haha
Jag har idag varit ute med honom och sadeln igen, det är inget han längre ens reflekterar över så jag tog av den efter turen och testade att hänga lite på honom. Smått så där, backade ett eller två steg de två första gångerna, tredje gången så vart de lugnt och han bara stod där och undrade när jag skulle sluta i princip x) har sagt det förr men måste göra det igen! Mycket smart häst, mycket! haha