Sv: 11rnas tråd del 4
Jag trodde i min enfald att min gamla häst skulle bli trafiksäker- som växte upp med en sådan, gick som handhäst o gick i hage vid E4, men inte.....
Den klarar av att stå brevid vägen, men inte att möta stora fordon. Har kastat sig IN framför som tur var så hann lastbil, traktor o hästbuss stanna. Det har aldrig gått över.
Men hur spände du?Tack för tipsen! Har haft remont en längre period före sommaren, men han blir halvt tokig då.. slänger med huvudet och försöker få bort nosgrimman, totalt ofokuserad. Superkul när man köpt tre nya remontträns just för att han är unghäst..
Vi bor längs med e18 så han är så trafiksäker en häst kan bli. Värre är det med postlådor och soptunnor..
Prio ett just nu är just att han ska gå fram samt lyssna på kommandon och det går framåt
Jag trodde i min enfald att min gamla häst skulle bli trafiksäker- som växte upp med en sådan, gick som handhäst o gick i hage vid E4, men inte.....
Den klarar av att stå brevid vägen, men inte att möta stora fordon. Har kastat sig IN framför som tur var så hann lastbil, traktor o hästbuss stanna. Det har aldrig gått över.