Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer med de andra han är inte tunn! Jättefin kille med härliga tecken!
Min är en månad äldre än Bellagio bäbisen hos oss och mkt mer ifylld, så det hinner hända mkt på ett par veckor när de är så unga. Dock är den yngre B-ungen högre men han kommer också bli stor..
Är det mitt stos systers unge du jämför med?
Jag tänkte när jag såg han i ridhuset första gången att ojoj det här får vi nog göra något åt. Han var skev överallt tyckte jag men veterinären sa att det inte såg så farligt ut och att det antagligen kommer rätta till sig. Hovis kommer om någon vecka så får vi se vad han tycker då. Men det har redan blivit bättre.
Tipsar om filmen
Jag vill också ha en fölmule att pussa på! Det är inte samma sak att pussa på en åring
KL
Gick in och läste om Sir Oldenburg på Ekl*ndas hemsida(vet inte om jag får skriva ut det..). Där står det "Sir Oldenburg lämnar multibegåvade ädla avkommor av bra storlek. Han kan ej ge fux avkomma". Hm. Det låter inte helt rätt? Inte ens om mamman bär på fuxanlag eller är fux själv kan avkomman bli fux alltså? För han själv har ju fux i stamtavlan, t.ex. farmor. Blev lite förvirrad..