Sv: 10rna del 4
Ja det är så himla olika hur både tränare, hovslagare och veterinärer gör. Skönt att det ser bättre ut nu, hoppas det läker bra utan några komplikationer, att han äter är ju trots allt ett gott tecken!
Ia: Jag ville ta vargtänderna när Kaptenen var drogad för kastrering, men då ville inte vet göra det pga för lång drog-tid, eller hur man nu ska säga. Så det blev två olika tillfällen. Men då var det stående, inte sövd liggande, kanske är olika.
Ang bett så har Kaptenen mest haft ett tvådelat med fasta ringar, men sista gångerna han haft träns har han haft rakt med fasta ringar, upplevde att han gillade det raka mer men svårt att säga då jag inte hann använda det riktigt.
Hippocampus: Haha, du kan väl ta dig en långtur och visa här uppe ändå?
Nä, skämt åsido, kul att hon är anmäld, ska hålla tummarna!
Kiwifrukt: Kul att det börjar hända grejer med inridningen!
Molin: Så härligt att hon sköter sig så bra! Vet hur det är att ha riktigt dåliga hagar, det är så galet jobbigt... Hoppas du hittar nån bra lösning snart!
Görel: Vad fin hon är! Roligt att du ska betäcka henne! Jag skulle vilja göra om Kaptenen till en hon, dumma häst å komma ut som fel sort.
Visst var det hon som var efter Szkopul?
Ottilia: Sidärja! Så kan det gå när man inte är med på noterna!
Tur att det gick bra så du inte gjorde illa dig! Jag har inte heller ramlat av på hur länge som helst, kommer inte ens ihåg sista gången!
Hoppas det dröjer ett tag till.
supercassie: Precis lika fina som vanligt!
De ser så vuxna ut när de sträcker ut i full galopp med ryttare på ryggen!