Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste vad som hände med kaptenens lillebror,och vill bara ge dig världens största kram! Så oerhört sorgligt! Mina tankar är hos er.
Du har väll ingen mysko min eller!
Ni ser fina ut tillsammans,du passar bra där uppe på ryggen! Föresten,visst kommer M skimmla av,eller är jag helt ute och cyklar?
Det är helt fruktansvärt... Så galet tomt här hemma nu. Har inte riktigt orkat läsa ikapp allt, men har skummat igenom alla inlägg.
Molin: Kul med löshoppning! Och grattis till första uppsittningen. Kul med bildbevis!
KL
Kaptenen har rivit av sig en framsko igen, han får förhoppningsvis en ny till veckan när nordisen ska kollas igen, sen HOPPAS jag att farbror är okej så han får börja gå ut igen och kan sättas igång.
I övrigt är min lilla röding väldigt nedstämd, djur kan visst känna sorg. Den som påstår nånting annat är allmänt korkad. Jag fick den längsta mysigaste pussen mitt på kinden idag av Kaptenen, han som aldrig brukar vilja pussas... Gissa om tårarna rann.
Såg vad som hänt i 11.ornas tråd
Så otroligt sorgligt, jag kunde inte hålla tårarna tillbaka. Du är så duktig och fin med dina hästar, det är så orättvist att det inte ska få gå bra då
Stor kram!