09:orna Dax för en ny tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 09:orna Dax för en ny tråd!

Nej, bättre att folk förväntar sig att man är lite udda - då kommer det iaf inte som en överraskning. :D

KL

Idag fyller min lilla tjej 2 år. :bump::bump: Har hänt en del på de två åren tycker jag. :)

P5060003.jpg

DSC_2848.jpg

Äntligen har min stjärna fastnat på bild. Tack vare lite distraktion från min underbara BC som drog till sig hennes intresse... (annars brukar det bara bli väldigt närgångna foton på mulen...)

L'Etoile (Barista) -09 e VDL Pessoa - Bartok - Gassendi ca 170 cm.

32360152.jpg

Hm, något överbyggd

32360156.jpg

Barista och Nelson :D

32360159.jpg

Stjärnan :love:

32360151.jpg

Hon kan nog när hon blir stor hon med...

27325994.jpg

Samma häst, samma plats för ganska prick två år sen haha

Senast ändrad:

Tack så mkt! Jag tycker fortfarande han ser väldigt bebisaktig ut, men kanske är jag hemmablind?

:laugh: Grattis! Vad stora och vuxna både din och sitas ser ut. Kitan är fortfarande en liten fjant (trots att hon också har Bartok som morfar);)

KL

Oj vad mkt fina bilder det börjar dyka upp!
Jag är väl inte sämre själv :D

Hästen brevid Fille är 153 hög...

Han börjar se ut lite mer som en häst nu tycker jag, så jag tror inte han blir så mkt större, vad tror ni andra här?

Vi har förresten varit ute på äventyr! Nämligen tömkört utomhus! Det var kul tyckte Fille, och han var väldigt stadig för att vara första gången. Det var bara mellan 2 stora hästätande stenbumlingar som vi fick lite problem, men jag fortsatte tömköra och efter 10 sek så var vi förbi!
Jätte nöjd med honom!

Lovade att hälsa och tacka Monell och Black Pearl för gratulationerna. ;)

Och Kimmis, din kille är jättefin. Har sån utstrålning hela tiden.

Oj! Tack så mkt :love:

Peak: Tack så mkt!

SÅ om jag frågar er så ska han få behålla sina kulor ett tag till alltså? ;):D

*KL*

Var ett tag sen jag skrev här inne.
Nightwish (Haydn - Feliciano - Cyrano) fyller två år idag:banana::love:
Hon är nu ca 166 cm hög

Några dagar gammal
17262_1242666775.jpg

Ett år
99855_1304508774.jpg

Idag två år!!
47549_1304508778.jpg

17637_1304509552.jpg

Grattis, grattis till fina killen! Han har också växt till sig en hel del på två år. ;)

Inte konstigt att hon bara växer och växer-hon var ju tvungen att växa i dom där öronen:D!

Haha jag tittade precis idag på kort på mina tjejer från när de var små och kommenterade just att Capita hade jätteöron när hon var liten, idag 5 år gammal reagerar man inte alls på att hon har långa öron men så är hon också störst i stallet nu...........

Det är en sak som är lite roligt man ser dem alltid som småtjejerna och jag reagerar fortfarande varje dag när hon skall stanna och snack lite med pappa när hon går ur boxen (hon bara måste nypa honom i näsan lite grann varje dag de har ett lite odd förhållande) och hon är en bra bit större än pappa, det stämmer liksom inte hon är ju den lilla dottern.

*knapplån*

shit va stora allas 09or är?!? :eek: mina är inte alls så stora, stoet är drygt 160 cm och valacken är drygt 157 cm... shit, undrar hur stora/små de blir egentligen?

KL
Celebrity har löshoppat lite idag, första gången han gör mer än galoppera över bommar, jätteduktig:)
celeboxer.png

celebls2.png

Haha! :rofl: Du har en poäng där.

Manhattan, han lär ju inte riva iallafall. Gott om luft under magen. :D Ser ut att tycka det är kul.

:) Grattis till 2-åringen! Den ser jättefin ut!

Och Kimmis! Vilken härlig kille! :)

Hej!

Äntligen har jag skaffat mig tid till att skriva i den här tråden.

Jag har ett sto född 2009.

E: Coosheen Finbarr

Hon är en väldigt mysig men bestämd liten tjej som börjar bli lite extra kaxig nu.. Så sött när dom börjar blir tonåringar och försöker bestämma allt ^^'

Bild

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 576
Senast: Ceta
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 273
Senast: Shpongle
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka